بجنورد- مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی از واگذاری ۳۲۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش خبرداد و گفت: تاکنون ۳۲۰ واحد مسکونی به معلولین و زنان سرپرست خانوار واگذار کردیم و تا آخرسال جاری توانایی واگذاری ۱۵۰ واحد دیگر را هم داریم.

۱۵۰ زن سرپرست خانوار تا پایان سال صاحب خانه می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسماعیل قربانی امروز در نشست خبری که باحضور اصحاب رسانه این استان در سالن جلسات این اداره برگزار شد گفت: باتوجه به اینکه استان خراسان شمالی جز استانهای محروم کشور به شمار می آید اما در در بحث ساخت مسکن، واگذاری و جذب اعتبارات رتبه ۷ در کشوررا به خود اختصاص داده است.

مدیر کل بهزیستی استان خراسان شمالی بااشاره به اینکه تاکنون ۸۶ واحد مسکونی دومعلولی داشتیم، بیان کرد: متاسفانه برخی با تمرکز بر پروژه ۲۹۴ واحدی کل تلاش سازمان را زیرسوال میبرند و این موضوع اجحاف در حق بهزیستی است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰۷ هزار و ۵۰۰ مددجو تحت پوشش این سازمان هستند، گفت: آمار ارائه شده از مجموع مددجویان به تفکیک شامل ۲۵هزار و ۳۴ نفر معلولین، ۹ هزار نفر زنان سرپرست خانوار وهمچنین ۶۰۸ نفر کودکان بد سرپرست و بی سرپرست است که بصورت مستمر و غیرمستمر از خدمات بهره مند می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.