سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در پی بیان اظهاراتی نادرست و مغایر با سیاستهای کلی نظام از سوی فرماندار تربت‌حیدریه، استاندار خراسان رضوی وی را توبیخ کرد.

استاندار خراسان رضوی فرماندار تربت‌حیدریه را توبیخ کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی نبی‌پور  افزود: فرماندار توبیخ شده اخیرا در نشستی مطالبی را طرح کرد که پس از انعکاس رسانه‌ای، واکنشهای مختلفی در بین رسانه‌ها و فضای مجاز در پی داشت لذا استاندار خراسان رضوی بلافاصله دستور بررسی این موضوع را صادر کرد. 
وی ادامه داد: اینجانب با همکاری دستگاههای نظارتی به واکاوی موضوع پرداختیم و طی این بررسی متوجه شدیم قسمتی از مطالب بیان شده توسط فرماندار تربت‌حیدریه نادرست و برخلاف سیاستهای کلی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: هرچند این مطالب نظر شخصی گوینده آن است اما با توجه به محرز شدن بیان

مواردی مغایر با سیاستهای کلی نظام، استاندار خراسان رضوی ضمن تذکر و توجیه فرماندار تربت‌حیدریه به صورت حضوری، دستور توبیخ کتبی وی را نیز صادر کرد. 
وی افزود: تاکید و توصیه همیشگی به فرمانداران وبخشداران پرهیز از ایجاد مباحث حاشیه‌ای است. 

نبی‌پور گفت: بر همین اساس انتظار می‌رود مسوولان خراسان رضوی در همه سطوح مدیریتی با تمام توان در تلاش برای خدمت به مردم عزیز این استان باشند. 

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.