مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر گفت: برای چند سینما در تهران در روزهای آخر هفته سانس فوق‌العاده در نظر گرفتیم.

سانس های فوق العاده صبحگاهی در جشنواره فیلم فجر

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا فرجی گفت: به واسطه تذکرات جدی که اداره امور سینماهای جشنواره به مدیران سینماها داده بود، خوشبختانه در همه سینماها پروتکل‌های بهداشتی به شکل صحیح رعایت شد و از این جهت هیچ تخلفی از سوی نمایندگان ما در سینماها گزارش نشده است.

او ادامه داد: با تأکید مجدد دبیر جشنواره امروز مقادیری تب‌سنج در سینماهای اکران مردمی ذخیره شد تا بتوانیم بعد از این هم به شکل درستی پروتکل‌ها را اجرا کنیم.
مدیر امور سینماهای جشنواره گفت: امروز نمایندگان وزارت بهداشت هم به شکل سر زده به تعدادی از سینماهای مردمی آمدند که از عملکرد مدیران رضایت داشتند و تأکید کردند که مقررات مدنظر وزارت بهداشت در این سینماها به درستی اعمال شده است.

فرجی با بیان این که سه فیلم «شیشلیک»، «ابلق» و «بی‌همه‌چیز» با استقبال مخاطبان مواجه شده است، گفت: به دلیل این که تعداد سانس‌ها برای فروش بلیت محدود بود، به این نتیجه رسیدیم که اگر تعداد درخواست‌های اضافه بر گنجایش برای تماشای فیلم به تعداد هزار نفر برسد، برنامه سانس فوق‌العاده را هم به برنامه جشنواره اضافه کنیم.

او با اشاره به این که سانس‌های فوق‌العاده به احتمال زیاد برای روز پنج‌شنبه و جمعه در نظر گرفته شده است، گفت: به دلیل آن که ما از ساعت 21 منع تردد داریم نمی‌توانیم در ساعات بعد از هشت شب اکران فوق‌العاده داشته باشیم. به همین منظور سانس فوق‌العاده را به ناچار باید در ساعات قبل از سانس اول اکران و وقت صبح در نظر بگیریم.

مدیر امور سینماها عنوان کرد: این سانس‌ها بعد از بررسی و آماده‌سازی سالن‌ها به جدول نمایش اضافه خواهد شد و بلیت فروشی‌ آن از طریق سامانه‌های فروش جشنواره صورت می‌گیرد.
انتهای پیام 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.