محمود فکری یک بار دیگر همه هواداران استقلال را غافلگیر کرد. آقای سرمربی دوشنبه شب برخلاف جهت آب شنا کرد و با حضور در برنامه فوتبال برتر برابر محمدحسین میثاقی نشست تا به این ترتیب نشان دهد نه نظر هواداران تیمش برای او اهمیت دارد نه بیانیه رسمی هیئت مدیره باشگاه طرف قراردادش!

ترکش‌های یک مصاحبه فکر نشده!

کمک به سرخ‌ها

فکری، البته کمک بزرگی به عوامل تولیدکننده این برنامه تلویزیونی کرد تا آن‌ها در شبی که باید به ماجرای رسول‌پناه و گل‌محمدی رسیدگی می‌کردند و درباره زوایای پنهان مسدود شدن پنجره نقل‌وانتقالات آن باشگاه حرف می‌زدند، زیر سایه حضور سرمربی استقلال

پنهان شدند.

برخلاف تصور، حرف‌های محمود فکری بوی تازگی نداشت،خط به خط حرف‌های آقای سرمربی همان حرف‌هایی بود که در روزها و هفته‌های اخیر شنیده بودیم، اما او بدون مکث دعوت عوامل این برنامه را قبول کرد تا یک‌بار دیگر فریاد بزند که عده‌ای نمی‌خواهند او قهرمان شود!

پیاده روی تیغ

با کمی تأمل روی حرف‌های فکری به این باور می‌رسیم که حضور وی در این برنامه پیاده‌روی روی لبه تیغ بود چون به محض نخستین لغزش استقلال در دیدارهای باقیمانده از لیگ بیستم، تمام حرف‌های او علیه خودش استفاده خواهد شد و در فضای مجازی وایرال می‌شود تا فکری با حرف‌های خودش محاکمه شود.

اتاق فکر خیالی

سرمربی استقلال بارها در خلال حرف‌های خود از وجود یک اتاق فکر سخن گفت! اما اشاره نکرد آن اتاق فکر توسط چه کسی کنترل می‌شود. بیان حرف‌های عوام‌پسند شاید توده مردم را برای ثانیه‌ای درگیر کند، اما این دوام چندانی ندارد چون مردم به دنبال منبع هستند تا ادعاها را با آن تطبیق دهند و به این باور برسند که آیا این حرف براساس واقعیت مطرح شده یا خاصیت تبلیغاتی دارد. مقاومت محمود فکری در برابر پذیرش اشکالات موجود و تلاش برای وارونه جلوه دادن حقیقت داستان را برای او به شدت غم‌انگیز خواهد کرد به‌ویژه اینکه او در این برنامه تلویزیونی علیه همه ارکان باشگاه موضع‌گیری کرد و مدعی شد او تنهای تنهاست. در حالی که خودش نیز به خوبی می‌داند هیئت مدیره استقلال و تیم مدیریتی فعلی باشگاه با او به شدت همراه هستند، اما مانور مظلوم‌نمایی فکری نتیجه دیگر در بر داشت تا صبح روز سه‌شنبه همه دست‌اندرکاران باشگاه به شدت از رفتار او ناراحت و خشمگین باشد.

عصبانیت اعضای هیئت مدیره

نشانه روشن این اتفاق را می‌توان در عصبانیت اعضای هیئت مدیره از این ماجرا مشاهده کرد، اعضای هیئت مدیره استقلال اعتقاد دارند اقدام فکری به نوعی نادیده گرفتن تصمیم باشگاه بوده و به همین دلیل به شدت از دست سرمربی این تیم دلخور هستند.

گفته می‌شود ممکن است فکری به باشگاه استقلال دعوت شود تا در مورد دلیل شرکت در برنامه فوتبال برتر به اعضای هیئت مدیره توضیح دهد. البته پیش از این برنامه نیز پیش‌بینی می‌شد در جلسه امروز هیئت مدیره اتفاق‌های جدیدی رخ خواهد داد که حالا با انجام این مصاحبه و زیر پا گذاشتن مصوبه هیئت مدیره شرایط به مراتب برای فکری بدتر خواهد شد.

توهین به تختی

اما نکته بحث برانگیز دیگر زمانی بود که مجری برنامه درباره علت حضور فردی با سابقه غیرشفاف در تمرین تیم استقلال سؤال کرد. فکری در صحبت‌هایی عجیب نام این فرد را در کنار جهان پهلوان تختی قرار داد و گفت: «ببینید همین دوستان سال‌های قبل هم در باشگاه‌های مختلف می‌رفتند و می‌شدند پوریای ولی اما حالا که سر تمرین استقلال آمده‌اند این صحبت‌ها مطرح می‌شود.

 این دوستان با تعدادی از پیشکسوتان سر تمرین آمدند و حالا این فضا را به‌وجود آورده‌اند. چرا همین تیپ دوستان وقتی سر تمرین تیم‌های دیگر می‌روند پوریای ولی، تختی، پهلوان و مشتی می‌شوند؟ این همان اتاق فکر است که هر اتفاقی می‌افتد می‌خواهند ما را بزنند!»

انتظار می‌رود مدیریت باشگاه استقلال و مسئولان ورزش ضمن برخورد جدی با مسببان این اتفاق مانع از تکرار این ماجراهای تلخ در ورزش ایران و خدشه زدن به نام و جایگاه جهان پهلوان تختی شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.