مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش ۲ برابری مراجعان سرپایی به مراکز منتخب کرونا زیر پوشش این دانشگاه طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

تعداد مراجعان سرپایی کرونا در خراسان رضوی ۲ برابر شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد جعفر صادقی افزود: طی این مدت تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا  با علائم مشکوک در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از  هزار و ۱۰۰ نفر به ۲ هزار و ۲۰۰ نفر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۱ مرکز خدمات سلامت ویژه  منتخب کرونا ۱۶ ساعته در ۱۵ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارند که ۲۱ مرکز از این تعداد در شهرستان مشهد واقع شده است.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افزایش تعداد مراجعان سرپایی در مراکز منتخب کرونا و همچنین افزایش نتایج مثبت تست‌های آنها نگرانی های زیادی را از بابت خطر موج چهارم کرونا به دنبال داشته است.

صادقی افزود: عادی انگاریهای روزهای کنونی به شدت نگران کننده است چرا که بی تفاوتی‌ و بی‌توجهی‌ها پس از رسیدن به وضعیت آبی ما را به وضعیت زرد بازگرداند و اگر مردم  رعایت نکنند خطر بازگشت به وضعیت‌های نارنجی و قرمز وجود دارد.

وی بر رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: در این روزهای فرخنده که مصادف با آغاز زندگی بسیاری از زوجین است از  آنان تقاضا داریم که از برپایی هر گونه مراسم جشن و تجمع با هدف پیشگیری از کرونا خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.