به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام الله دهه فجر و باحضور آیت الله علم الهدی، آیین نمادین اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه و ۱۵ هزار سبد کالا در خراسان رضوی در مسجد حضرت رسول(ص) مشهد، برگزار شد

آیین نمادین اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه و ۱۵ هزار سبد کالا در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، آیین نمادین اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه و ۱۵ هزار سبد کالا در سطح استان در قالب رزمایش مواسات و همدلی با حضور آیت الله علم الهدی و به صورت ویدئویی و ارتباط زنده با اردوگاه ثامن الائمه برگزار گردید.

در این مراسم و به همراه افتتاح مسجد حضرت رسول(ص) در بلوار توس مشهد به صورت ارتباط  ویدئویی با اردوگاه ثامن الائمه(ع) به صورت نمایدن چندین سری جهیزیه به نوعروسان اهدا گردید.

انسجام بین دستگاه، مهمترین ویژگی قرارگاه مواسات و همدلی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در این مراسم گفت: مهمترین ویژگی قرارگاه مواسات و همدلی در خراسان رضوی، انسجام بین دستگاه هاست که این امر با محوریت و فرماندهی نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفته است.

حبیب الله آسوده در مراسم توزیع سبد کالا در مسجد حضرت رسول(ص) افزود: با همکاری بنیاد مستضعفان ۱۵ هزار سبد کالا به ارزش هر بسته۵۰۰هزار تومان  در استان توزیع می شود که ۵ هزار سبد در حاشیه شهر مشهد و مابقی در سطح شهرستانهای استان توسط کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی توزیع خواهد شد.

وی با بیان این موضوع که باتوجه به گازکشی مناطق جدید در استان، وسایل گرمایشی جدید نیز مورد نیاز است، ادامه داد: به همین جهت ۵۲۰۰ وسیله گرمایشی نیز بین نیازمندان توزیع خواهد شد. کمک به لوله کشی گاز خانواده های مددجو، نیز کلید  خورده و تا آخر فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

آسوده از توزیع ۴۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و افزود: ۱۰۰ سری در حاشیه مشهد مقدس و مابقی در سطح استان توزیع می شود.

وی با تاکید بر اینکه اقلام جهیزیه های فوق، از کالای ایرانی تهیه شده است، اظهار کرد: جهیزیه ها شامل پنج قلم یخچال، گاز، لباسشویی اتوماتیک، جاروبرقی و تلویزیون است و ارزش هر سری ۱۲میلیون تومان برآورد می شود.

این مرحله از رزمایش با رمز یا فاطمه الزهرا(س) و با فرمان ایت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهدمقدس  آغاز شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.