رئیس کارگروه اصلاح ساختار بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های دو شهر مشهد و قم برای پذیرش زائر و توریست ضعیف هستند، از این رو توجه به بودجه زیارت برای تقویت این زیرساخت ها امری ضروری است.

 تقویت زیرساخت شهرهای زیارتی از طریق بودجه زیارت

محسن زنگنه در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بودجه زیارت نقش تاثیر گذاری  در تقویت زیرساخت های شهرهای زیارتی مشهد و قم دارد از این رو وجود آن در بودجه امری ضروری است . 

وی تصریح کرد: اگرچه کمیسیون تلفیق در مورد بودجه زیارت مصوبه ای را نداشته است اما هنگام بررسی بودجه  در صحن علنی  مجلس ، موضوع زیارت و بودجه مورد نیاز آن باید مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد زیرا شهرهای مشهد، قم و شیراز که محل حضور بارگاه ائمه هستند به عنوان ظرفیت های معنوی ، مذهبی و حتی اقتصادی کشور محسوب می شوندکه ضرورت دارد به این سه شهر نگاه ویژه ای صورت گرفته  و زیرساخت های آنها تقویت و مورد تاکید قرار بگیرد.

نماینده تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی افزود: زیرساخت های دو شهر مشهد و قم برای پذیرش زائر و توریست ضعیف هستند و دولت هرچه در این شهر ها هزینه کند در حقیقت برای کشور مفید خواهد بود زیرا باعث جذب زائر، گردشگر و تقویت ورشد سرمایه گذاری ها خواهد شد از این رو بودن  بودجه زیارت در بودجه سال آینده دارای منطق و اساس است و حتما در زمان بررسی بودجه در صحن علنی مجلس نیز این موضوع را بیان و از آن دفاع خواهم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.