استاندار خراسان رضوی در جریان سفر سه روزه خود به تعدادی از شهرستان‌های استان پس از زبرخان، شامگاه چهارشنبه وارد نیشابور شد؛ در جریان سفر استاندار به شهرستان نیشابور پروژه جمع‌آوری و انتقال آب‌ چاه‌های دشت فوشنجان به مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی باغرود و مرکز پزشکی خیرساز شمس شرق به بهره‌برداری رسید.

سفر استاندار خراسان رضوی به نیشابور/ بهره‌برداری از ۲ پروژه عمرانی و پزشکی

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان پس از ورود به شهرستان نیشابور عازم شهر عشق آباد در بخش میان جلگه شد وی در جمع برخی از مردم و مسئولان این شهر اظهار کرد: بخش میان جلگه شهرستان نیشابور ظرفیت‌های فراوانی دارد و نیازمند توجه جدی استانی و ملی است.

وی با بیان اینکه به مطالعات و اکتشاف معادن اهمیت بیشتری خواهیم داد، افزود: بخشی از ظرفیت‌های ما شناسایی نشده است و در این راستا بخش میان جلگه با معادن فراوانی که دارد و شناسایی نقاط امید بخش پهنه‌های معادن، می‌توان فرآوری محصولات معدنی‌ آن را شاهد باشیم.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی بازدید میدانی از بخش‌های مختلف شهرستان نیشابور، دیدار چهره به چهره با مردم، بهره‌برداری از چند پروژه و برگزاری نشست بررسی مشکلات شهرستان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی از دیگر برنامه‌های سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان نیشابور است.

در جریان این سفر پروژه جمع‌آوری و انتقال آب‌ چاه‌های دشت فوشنجان به مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی باغرود با هزینه بیش از ۵۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین افتتاح مرکز پزشکی خیرساز شمس شرق نیشابور با زیربنای ۲۸۰۰ متر مربع و سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی از دیگر پروژه‌هایی بود که در این سفر به بهره‌برداری رسید.

این مرکز پزشکی با هدف گسترش خدمات تخصصی و فوق تخصصی در حوزه بیماری‌های پیش و پس از تولد و درمان ناباروری تاسیس شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.