همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، مرکز جامع سلامت روستای پلان در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

مرکز جامع سلامت پلان در چابهار تجهیز شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در مراسم بهره برداری از این مرکز درمانی گفت: با تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی این دومین مرکز درمانی در استان سیستان و بلوچستان است که در سال جاری و با صرف هزینه ای بالغ ۱۵ میلیارد ریال تجهیز می شود.
محمدحسین استادآقا افزود: تجهیزات مرکز جامع سلامت پلان شامل تجهیزات آزمایشگاهی، زایمان، کلینیکی و پاراکلینیکی، تجهیزات ارژانس، یخچال‌های مخصوص نگهداری واکسن، تهویه هوا به ارزش ۷ میلیارد ریال است.
وی تصریح کرد: بنیاد کرامت رضوی با اولویت قراردادن استانهای همجوار خراسان تلاش دارد تا در حد بضاعت خود از مشکلات و معضلات مردم گره گشایی کند.
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه در سیل دی ماه سال گذشته تعهد کردیم که ۱۰۰ عملیات تامین آب شرب بهداشتی را در استان سیستان و بلوچستان را بر عهده بگیریم که تاکنون ۶۵ مورد محقق شده است.
محمدحسین استادآقا گفت: همچنین در ایام دهه مبارکه فجر و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) ۷۰ نفر از خادمیاران پزشک و دندانپزشک بنیاد کرامت رضوی در این منطقه به خدمت رسانی مشغول هستند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.