فرماندار طرقبه شاندیز گفت: مرزهای تقسیماتی این شهرستان با مشهد مصوب هیئت وزیران است و هیچ تغییری تاکنون نداشته و کاملا شفاف و روشن است.

مرزهای تقسیماتی طرقبه شاندیز با مشهد شفاف و روشن است

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار طرقبه و شاندیز  با اشاره به اینکه از نظر حریم ما هیچ مشکلی با شهر مشهد نداریم، تصریح کرد: مرزهای تقسیماتی شهرستان ما با مشهد، مصوب هیئت وزیران است و هیچ تغییری هم تاکنون نداشته و تغییری هم نخواهد داشت.

سیدحسن حسینی افزود: تا وقتی که مرزهای ما تغییر نکند که تغییر نخواهد کرد، ما دو همسایه هستیم که هر فردی در خانه خود و دیوار خانه هر شخص هم مشخص است، ما دو شهرستان هستیم که مصوبه داریم و حکومت مشخص کرده مرز هر کدام از ما کجا است.

وی تاکید کرد: هیچکس غیر از وزارت کشور و هیئت وزیران نمی‌تواند این مرزها را جابه‌جا کند و تاکنون هیچ مطلبی در این زمینه بیان نشده، مرزها مشخص و این بحث‌ها منتفی است.

فرماندار طرقبه شاندیز تاکید کرد: با توجه به این که تاکنون هیچ تغییری از طرف هیچ مرجع ذی‌صلاحی در خصوص مرز تقسیمات سیاسی بین دو شهرستان ایجاد نشده است از همین رو شهرداری مشهد هیچ سمت و صلاحیتی در داخل مرزهای سیاسی شهرستان ما ندارد.

حسینی اظهار کرد: بارها به تکرار گفته‌ایم  و باز هم تاکید می‌کنیم که مرزهای تقسیمات سیاسی ما با شهرستان مشهد کاملا شفاف و روشن و هیچ تغییری هم در آن داده نشده است و هیچ مسئول ذی‌صلاحی هم تاکنون صحبتی در خصوص تغییر مرزهای تقسیمات سیاسی بین این دو شهرستان انجام نداده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.