امامان جمعه خراسان رضوی با اشاره به فرارسیدن بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم و پیروی از رهبری را عامل پیروزی انقلاب ذکر و جلوه‌هایی از موفقیتهای نظام جمهوری اسلامی را برشمردند.

خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه موقت سبزوار با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: اقتدار، پیشرفت و امنیت کنونی امروز ایران مرهون انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام علی اخباری در خطبه‌های نماز جمعه امروز سبزوار افزود: انقلاب اسلامی با وجود فراز و نشیب های مختلف، توطئه‌ها و تحریم دشمنان روز بر روز بر اقتدارش افزوده شده است.

وی تصریح کرد: عامل پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی ایستادگی و صبر ملت در مسیر ارزشهای انقلاب، اندیشه‌های امام (ره)، رهبری و خون شهداست.

گناباد- امام جمعه گناباد نیز با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید طی سنوات گذشته در این شهرستان بر تبیین این خدمات در جامعه و بین مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) این شهر افزود:  به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد خدمات زیادی در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و محرومیت زدایی هستیم و مصداق بارز آن بهره برداری هر ساله از طرحها در بخشهای مختلف طی دهه فجر است.

وی تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه گام دوم انقلاب را از ضرورتهای جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسوولان و دولتمردان و مشارکت همه بخشها این اهداف  در سطح کشور محقق شود.

چناران- امام جمعه چناران هم گفت: انقلاب اسلامی ایران به یک شهر و یا یک طبقه و صنف یا گروه وابسته نبود بلکه همه اقشار مردم به‌صورت گسترده و یکپارچه در آن شرکت داشتند و عامل مهم این وحدت و یکپارچگی، دین اسلام و به‌ویژه مذهب تشیع و رهبری دینی آن بود.

حجت الاسلام مظفر تاجی افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای یک رهبر منحصر به فرد همانند امام خمینی(ره) بود. ایدئولوژی حاکم بر انقلاب هم، اسلام بود که دارای یک قدمت هزار و ۴۰۰ ساله بود و امام امت(ره) با توجه به نفوذ عمیق اسلام در ایران، آن ‌را به‌عنوان یک ایدئولوژی انقلابی و ظلم‌ستیز مطرح کرد و انقلاب را به پیروزی رساند.
 

وی اظهار داشت: "تحریم"، سیاست قطعی و همیشگی آمریکاست و این سیاست در همه ادوار بوده و هست و خواهد بود. این سیاست و راهبرد، دولت دموکرات و جمهوریخواه نمی‌شناسد و جالب این که بیشترین تحریم‌ها در دوران روسای جمهور دموکرات آمریکا اعمال شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.