استاندار خراسان رضوی گفت: شهرداران به خصوص در شهرهای کوچک و تازه تاسیس نباید متکی به بودجه و اعتبارات دولتی باشند بلکه باید شناسایی مدل‌های درآمدزایی جدید بر مبنای ظرفیت‌های هر منطقه را در دستور کار قرار دهند.

 شهرداران نباید متکی به اعتبارات دولتی باشند

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان  در ادامه سفر به شهرستان فیروزه در دیدار با تعدادی از شهروندان و مسوولان شهر همت‌آباد از توابع این شهرستان افزود: در این زمینه تسهیلات ارزان‌قیمتی هم در نظر گرفته شده است و در همت‌آباد هم زمینه‌های فعالیت اقتصادی و درآمدزایی در بخش معادن برای شهرداری شناسایی شود که اگر این زمینه وجود داشته باشد تسهیلات ارزان قیمت به این طرح‌ها اختصاص می‌یابد.
وی با اشاره به این که از همه ظرفیت‌ها در این بخش باید استفاده شود اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته مسائل و مشکلات مطرح شده در این‌ جلسات از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌شود تا برای رفع آنها تسهیل و تسریع شود.

در ادامه این برنامه استاندار خراسان رضوی با حضور در منزل شهید عباس محمدی در شهر فیروزه با خانواده این شهید دیدار و از ایشان دلجویی کرد.
شهید محمدی متولد سال ۱۳۴۱ در ۲۵ مهر ۱۳۶۱ در جبهه کوشک شهادت رسید.
شهرستان فیروزه دارای ۲ شهر همت آباد و فیروزه است و مرکز شهرستان‌ ۴۲ هزار نفری فیروزه در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۶۲ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.