تیم فوتبال سپاهان در دیدار با ذوب آهن به پیروزی رسید و سه امتیاز دربی اصفهان را از آن خود کرد.

شهرآورد اصفهان به سود زردپوشان/ باز هم ناکامی برای تیم قلعه نویی

قدس آنلاین: دیدار دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در قالب هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.

بازیکنان ذوب‌آهن با پیراهنی که تصویر علی انصاریان و مهرداد میناوند روی آن درج شده بود، وارد زمین شدند و به این دو فوتبالیست زنده یاد ادای احترام کردند.

سرمربیان و مدیرعامل‌های هر دو تیم با در دست داشتن پیراهن این دو مرحوم یاد آن‌ها را زنده نگه داشتند.

در دقیقه ۲ حرکت در عرض محمد محبی در محوطه جریمه و شوت او وارد دروازه شهاب گردان شد تا سپاهانی‌ها با گلی زود هنگام از میزبان خود پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۵ بازیکن ذوب‌آهن در محوطه جریمه سپاهان زمین گیر شد که کادر فنی ذوب‌آهن به دلیل اعلام نکردن پنالتی به شدت به داور بازی اعتراض کردند. در مقابل داور بازی به کادر ذوبی‌ها تذکر جدی داد.

در دقیقه ۷۸ پاس در عمق سروش رفیعی به محمدرضا خلعتبری، این بازیکن را با گردان تک به تک کرد و پاس در عرض مهاجم سپاهان با ضربه دانیال اسماعیلی فر وارد دروازه ذوب‌آهن شد تا سپاهانی‌ها اختلاف را به دو گل برسانند.

یک دقیقه بعد شوت زیبای حسین شنانی بازیکن ذوب‌آهن، در گوشه دروازه نیازمند جای گرفت تا شاگردان رضایی یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

در دقیقه ۹۳ یاسین سلمانی توانست با فرصت طلبی گل سوم سپاهانی‌ها را به ثمر برساند.

این دیدار در نهایت با گل‌های محمد محبی، دانیال اسماعیلی فر و یاسین سلمانی و تک گل حسین شنانی با نتیجه سه بر یک به سود سپاهانی‌ها به پایان رسید تا ذوبی‌ها باز هم نتوانند در داربی اصفهان به امتیازات لازم و پیروزی دست پیدا کنند.

توقف گل گهر

در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر، گل گهر سیرجان از ساعت ۱۴:۳۰ میزبان نفت مسجدسلیمان بود. این دیدار کم موقعیت و کم برخورد در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

با این نتیجه، گل گهر سیرجان ۱۹ امتیازی شد و فرصت رسیدن به تیم‌های صدرنشین را از دست داد. همچنین نفت مسجدسلیمان که هفته قبل هم استقلال را متوقف کرده بود، با تک امتیاز این دیدار، ۱۸ امتیازی شد و در میانه‌های جدول همراه با چندین تیم دیگر قرار گرفت.

این دیدار در شرایطی در زمستان و در سیرجان برگزار شد که دو تیم موقعیت‌های چندان زیادی را خلق نکردند.

تساوی ماشین سازی و پیکان

تیم فوتبال پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر ماشین‌سازی متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در دقیقه ٣ این دیدار، سامان فلاح گل نخست پیکان را به ثمر رساند و در دقیقه ٢١، روی پاس محمد درویشی، فرزاد حاتمی گل دوم را برای پیکان وارد دروازه ماشین سازی کرد.

در ادامه در دقیقه ٢۵ روی پاس ابوالفضل رزاق‌پور، محمد امین اسدی یکی از گل‌های خورده را برای ماشین سازی جبران کرد و در دقیقه ٢۶ پیمان بابایی گل تساوی را به ثمر رساند.

با این نتیجه پیکان ١٨ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. ماشین سازی نیز با ۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول باقی ماند.

سایپا در آخرین لحظات از شکست گریخت

تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و سایپا از سری رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با قضاوت امیر عرب براقی به مصاف هم رفتند.

شاگردان رسول خطیبی که در دو هفته گذشته، دو پیروزی بسیار مهم را مقابل تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور به دست آورده بودند، در ورزشگاه خانگی خود مقابل ساپیا از شکست خانگی گریختند، هم‌چنین شاگردان ابراهیم صادقی در آخرین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه دوم و چند دقیقه پس از به ثمر رسیدن گل اول  این دیدار، گل مساوی را دریافت کردند.

ساپیا در این دیدار با سانتر زیبای حسین ماهینی و ضربه سر مهرداد حیدری در دقیقه ۵+۹۰ به گل رسید و ۱۷ امتیازی شد و آلومینیوم اراک نیز در دقیقه ۸+۹۰ با ضربه کاشته زیبای میثم مجیدی دروازه حریف را باز کرد و به امتیاز ۱۹ خود در لیگ برتر دست یافتند.

دربی خوزستان برنده نداشت

دربی خوزستان برنده نداشت/ صنعت نفت از رسیدن به صدر بازماند

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶ امروز میزبان فولاد خوزستان بود که با تساوی یک - یک به اتمام رسید.

رضا خالقی فر (۶۵) برای نفت آبادان و موسی کولیبالی (۷۳) برای فولاد گلزنی کردند.

این بازی البته بعد از گل صنعت نفت برای دقایقی پرتنش شد. داور مسابقه ابتدا گل خالقی فر را آفساید اعلام کرد اما سپس در تصمیم خود تجدیدنظر کرد و در میان اعتراض فولادی‌ها، رأی به گل نفتی‌ها داد.

نفت آبادان که برای حضور موقت در صدر جدول به سه امتیاز این بازی نیاز داشت نتوانست از سد شاگردان جواد نکونام عبور کند تا با توجه به برد امروز سپاهان، با ۲۳ امتیاز به رده سوم جدول برود.

همچنین فولاد نیز با این تساوی به امتیاز ۲۰ رسید تا امیدوار به هفته‌های پیش رو برای رفتن به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.