سخنگوی رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که هیچ کشوری تاکنون درخواست خود برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را ارائه نکرده است.

هیچ کشوری میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را نمی خواهد!

به گزارش قدس آنلاین، نضال بحران سخنگوی رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگو با شبکه العربیه درباره شرایط برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021 گفت: مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا براساس نظام متمرکز در یک کشور برگزار می‌شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا جمعه گذشته، به طور رسمی شروط میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را به همه فدراسیون‌های فوتبال عضو که باشگاه‌های‌شان در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شرکت می‌کنند، ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: درباره لیگ قهرمانان آسیا شاخص‌های بهداشتی و سلامتی درباره ویروس کرونا، ویژگی انعطاف‌پذیرانه دارند. از جمله شروط، داشتن وضعیت باثبات درباره اپیدمی، تضمین کشور میزبان بر عدم قرنطینه بهداشتی کسانی که از خارج می‌آیند و وجود پروازهای منظم میان کشورهای آسیایی و کشور میزبان است. همچنین زمینه ارائه میزبانی برای کشورهایی که درخواست بدهند، در مورد میزبانی یک گروه یا بیشتر از طریق هماهنگی با باشگاه‌های شرکت‌کننده باز است. مثلاً برخی کشورها سه باشگاه‌شان در مسابقات حضور دارند. این کشورها می‌توانند درخواست میزبانی سه گروه را ارائه کنند. تصمیم نهایی پس از بررسی تمام درخواست‌ها براساس معیارها و شاخص‌های اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اتخاذ خواهد شد.

بحران در پاسخ به این سؤال که آیا مسابقات مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا به صورت متمرکز و در یک کشور برگزار خواهد شد،‌ گفت: تاکنون براساس آنچه کمیته مسابقات اعلام کرده است، مرحله یک شانزدهم نهایی و با خروج تیم بازنده تا رسیدن به مسابقه نهایی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

سخنگوی رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اینکه تاکنون چه کشورهایی درخواست میزبانی داده‌اند، اظهار داشت: تاکنون هیچ درخواستی مطرح نشده است. البته همچنان باب ارائه درخواست میزبانی تا پانزدهم ماه فوریه (27 بهمن) باز است تا درخواست‌ها ارائه شود. پس از مهلت نهایی، کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست‌ها را براساس معیارهای اعلام شده بررسی خواهد کرد و تصمیم نهایی پیش از پایان ماه فوریه اتخاذ خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین  اعلام کرده است که مسابقات به صورت متمرکز از 14 تا 30 آوریل آینده به این شکل که هر سه روز یک مسابقه برگزار شود، برگزار خواهد شد.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.