رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: ترافیک صبحگاهی در برخی مسیرهای ورودی و خروجی جاده‌های این استان از جمله در مسیر مشهد به چناران پرحجم و نیمه‌سنگن است.

ترافیک جاده‌ای در خراسان‌رضوی پرحجم است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین میش‌مست افزود: هم‌اینک ترافیک خودرویی در مسیر جاده مشهد به فریمان نیز واقع در جنوب این کلانشهر پرحجم است.
وی ادامه داد: همچنین در مسیر آزادراه شهید شوشتری که مشهد را به شهرهای واقع در غرب و جنوب خراسان رضوی متصل می‌کند در هر دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه ترافیک پرحجم است.
رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی همچنین به وضعین جوی حام بر مسیرهای جادهای این استان اشاره و بیان کرد: پوشش ابر در برخی نواحی شمالی و غربی این مسیرها دیده می‌شود ولی هنوز بارندگی رخ نداده است.
وی در ادامه به سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: ظرف ۲۴ ساعت اخیر سه فقره تصادف جرحی با سه مجروح و دو فقره تصادف خسارتی در مسیرهای جاده‌ای این استان رخ داده ‌است.
استان شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل هفت درصد مساحت کشور ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که شش هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین ‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.