۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 738917

مهاجم جوان استقلال تهران از وضعیت این باشگاه انتقاد کرد و گفت: نمی‌دانیم صاحب‌مان کیست؛ به بازیکنان استقلال پُرسی غذا می‌دهند و می‌گویند همین یک غذا را می‌توانید بخورید. هیچ جای دنیا اینطور نیست.

قائدی: نمی‌دانیم صاحب‌مان کیست

قدس آنلاین:  مهدی قایدی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران که در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت اظهار داشت: در تمرینی که در زمین چمن ورزشگاه انقلاب داشتیم، با بازیکنان از زمین سنگ و شیشه جمع می‌کردیم. به بازیکنان یک دست لباس می‌دهند و می‌گویند همین یک دست را دارید.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گویی باشگاه از صدرنشینی تیم خوشحال نیست، گفت: نمی دانیم صاحب‌مان کیست، هواداران باید بدانند با چه سخت‌ هایی مسیر را ادامه می‌دهیم. البته وظیفه ما تلاش برای اعتلای استقلال است و خیلی‌ها هم می‌دانند این مشکلات در استقلال و پرسپولیس وجود دارد ولی وقتی یک تیمی صدرنشین لیگ است، باید نگاه دیگری وجود داشته باشد.

مهاجم استقلال در پاسخ به سوال دیگری درباره پیشنهادهای خارجی خود اظهار داشت: واقعا و قلباً استقلال را دوست دارم و اگر شرایط خوب باشد هیچ وقت دوست ندارم از استقلال بروم. وقتی امکانات خوب باشد هیچ کس دوست ندارد برود.

قایدی همچنین درباره ضربه پنالتی مقابل نساجی که به صورت چیپ زد و به تیرک افقی دروازه برخورد کرد گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم مرا ببخشند و این پیروزی را به روح علی انصاریان تقدیم می‌کنیم.

وی در ادامه از وضعیت خود در باشگاه استقلال گلایه کرد و گفت: اولین بار است می خواهم درباره وضعیت خودم مصاحبه کنم. نزدیک ۵ الی ۶ ماه است باشگاه به من قولی داده و گفته قراردادت را درست می کنیم. هر روز قول می دهند و امروز و فردا می‌کنند و نمی‌دانم چه ذهنیتی نسبت به بازیکن دارند. نمی‌دانم چه کسی باید جوابگوی بی احترامی‌ها باشد. نمی‌خواهم خودم را درگیر این مسائل کنم. چهار یا ۵ بازی است که می‌گویند به باشگاه بیا تا قراردادت را درست کنیم.

قایدی در پاسخ به این سوال که مگر قرارداد خود را در زمان مدیرعاملی سعادتمند تنظیم نکرده است؟ اضافه کرد: آن زمان نیمه‌های شب بود که پیش سعادتمند رفتم ولی گفت می‌رویم قطر و در آنجا قراراد را درست می کنیم. در قطر گفتند مُهر باشگاه را همراه خود نیاورده‌اند و وقتی هم به تهران برگشتیم سعادتمند از استقلال رفت. وقتی آقای مددی آمد خیلی قول داد و به مدیر برنامه‌هایم هر روز می‌گوید قرارداد را درست می‌کنیم و امروز و فردا می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.