مرحوم میناوند و انصاریان به دلیل ویژگی‌های بارز فنی در دوران بازی و نیز به علت روی خندان و طبع شوخشان پس از اتمام دوره فوتبالی، شاید حتی بیشتر از سایر بازیکنان هم نسل خود، سرشناس و خاطرات فوتبالی و غیرفوتبالی زیادی را برای هواداران فوتبال ایران رقم زده بودند.

کریمی و مهدوی کیا: خدا کمک کند این داغ را تحمل کنیم

درگذشت علی انصاریان موجی از ناراحتی را میان اهالی فوتبال و سینما به پا کرد. انصاریان که به دلیل سال‌ها بازی حرفه‌ای میان فوتبالی‌ها شهره بود وهمگان او را دوست داشتند و بعد از پایان دوران فوتبال نیز سراز سینما درآورد و دراین عرصه نیز به موفقیت‌هایی دست یافت، با عروج خود چشم بسیاری را گریان کرد. به خصوص فوتبالی‌ها. 

کریمی: علی برادرم بود

علی کریمی یکی از غمگین ترین چهره‌هایی است که این روزها می‌توان دید. او که پس از درگذشت مهرداد میناوند با غم بزرگ‌تری مواجه شد. غمی که او این گونه از آن یاد می‌کند: «نمی‌دانم چه بگویم. علی انصاریان برای من مانند برادر بود. او را خیلی دوست داشتم. خیلی دعا کردیم که علی به زندگی برگردد اما انگار خدا می‌خواست اول دعای علی را مستجاب کند؛ چون او می‌خواست تا زمانی که زنده است سایه مادرش بالای سرش باشد و حالا این اتفاق افتاده است. رفتن علی اما برای مادرش خیلی سخت بود. من سخت ترین کار دنیا را کردم که خبر درگذشت او را به مادر عزیزش دادم. برایم دشوار بود اما باید این کار را می‌کردم. خدا به مادر علی صبر دهد». علی کریمی بیش از این نمی‌تواند درباره هم قطار قدیمی سخن به میان آورد. او این روزها در اوج سکوت روزگار می‌گذراند. بغضی فرو خورده. درست مانند مهدی مهدوی کیا که به مانند کریمی خاطراتش با مهرداد میناوند وعلی انصاریان را مرور می‌کند.

مهدوی کیا: ضربه خوردم

مهدوی کیا که سال‌ها با علی دوست و رفیق بود درباره رفتن انصاریان:« من و علی سال‌ها بچه محل بودیم. علی را خیلی دوست داشتم. او مهربان بود. قلب صافی داشت. ما سال‌ها درکنار هم بودیم. بعد از رفتنش من واقعاً ضربه خوردم. می‌دانم که تحمل این درد برای مادرش سخت تر است. خدا به مادر علی صبر دهد. خدا به آن‌ها کمک کند که این داغ را تحمل کنند».

استقلالی‌ها در مراسم

در مراسم تدفین علی انصاریان که صبح هنگام برگزار شد، چهره‌های بسیاری حضور داشتند که آمده بودند با خانواده انصاریان ابراز همدردی کنند. علی فتح الله زاده و وریا غفوری نیز به نمایندگی از استقلالی‌ها دراین مراسم حضور داشتند و پا به پای سرخ‌ها علی را بدرقه کردند. انصاریان یک فصل هم پیراهن استقلال را پوشیده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.