همزمان با هفته زن و روز مادر و در راستای گرامیداشت مقام مادران شهید، رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با خانواده شهید پرویز بهشتی دیدار کرد.

دیدار رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با مادر شهید بهشتی

به گزارش قدس آنلاین، رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهیدان تاکید کرد: نباید فراموش کنیم مادران شهدا عزیزترین های زندگیشان را فدا کردند تا امنیت و آرامش را به فرزندان ایران هدیه دهند.

 عباس محمدیان گفت: قدردانی و پاسداشت از مقام این مادران وظیفه همه ماست و یادآوری اینکه جایگاه والای مادری برای مادران شهید رفیع تر است.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی به مناسبت های مختلف دیدار هایی از خانواده شهدا و بویژه خانواده شهدای رسانه داشته و این دیدارها ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: مادر گرامی شهید بهشتی یکی از صبورترین مادران شهید مشهد است که با اهدای اعضای بدن فرزند دیگرش (ریحانه بهشتی) در ایثار، فداکاری و مهر الگویِ بی بدیل و نمونه است.

گفتنی است؛ این شهید بزرگوار در ۱۷سالگی و  ۵ بهمن ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵و در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

همچنین جمعی از اعضای بسیج رسانه به همین مناسبت در ایام الله دهه فجر با حضور در مزار شهدای بهشت رضا و نیز مزار این شهید گرانقدر یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.