غرفه های ترویج عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مشهد برپا شد.

غرفه‌های عفاف و حجاب در مشهد برپا شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر هیأت سراج منیر  بیان کرد: با همکاری تشکل‌های مردمی و به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا (س) غرفه‌هایی در چهار منطقه شهر مشهد با هدف ترویج عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر برپا شده است و تا ٢١ بهمن ماه فعالیت می‌کنند.

مرضیه یعقوبی با بیان اینکه این غرفه‌ها در چهار منطقه میدان بیت المقدس، هفده شهریور، میدان جانباز و میدان شریعتی برپا شده است افزود: در این غرفه‌ها مانند کتاب، چادر و روسری، کتاب قصه برای کودکان و نوجوانان و… ارائه می‌شود تا اقشار مختلف مردم با پیام‌های دینی و قرآنی آشنا شوند.

وی افزود: همچنین پاسخگویی به شبهات درباره حجاب، آموزش مسائل اخلاقی، برگزاری مسابقه و اجرای برنامه به مناسبت دهه فجر از دیگر برنامه‌های درحال اجرا در این غرفه هاست.

یعقوبی با بیان اینکه هیچ کمکی از نهادهای مختلف برای هزینه‌های این غرفه‌ها نشده است ادامه داد: البته شهرداری قول مساعدت در این زمینه را داده است که امیدواریم محقق شود.

وی با بیان اینکه این غرفه‌ها تا ٢١ بهمن از ساعت ١١ تا ١٩ برپاست افزود: در تلاشیم تا مجوز برپایی این غرفه‌ها را از ستاد مقابله با کرونا در روز ٢٢ بهمن دریافت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.