ویژه برنامه دربی که به مناسب بازی پرسپولیس و استقلال برگزار شد و علی انصاریان و مهرداد میناوند در این ویژه برنامه حضور داشتند به کرونا مبتلا شده و در کمتر از ۱۴ روز فوت کردند. حالا خبر رسیده که فیلمبردار این ویژه برنامه نیز به دلیل عفونت ریه به کما رفته است.

فیلمبردار برنامه میناوند و انصاریان هم به کما رفت/ عفونت ریه ناشی از ابتلا به کرونا

قدس آنلاین؛ همه چیز از این ویژه برنامه دربی شروع شد و مهرداد میناوند که دارای علائم کرونا بود باعث ابتلا شدن علی انصاریان و فیلمبردار هم شد.

البته اینکه ابتدا چه کسی کرونا داشته و به دیگری منتقل کرده مشخص نیست ولی انصاریان در بیمارستان گفته بود که میناوند وقتی به برنامه آمده دارای علائم بوده است.

در حالی که میناوند و انصاریان ۱۴ روز بعد از مراجعه به بیمارستان فوت کردند حالا خبر رسیده که فیلمبردار این برنامه نیز براثر ابتلا به کرونا در کما است. برنامه‌ای بدون رعایت پروتکل‌ها. مجری و مهمانان ماسک نزده بودند و حتی فاصله‌گذاری کافی هم بین‌شان لحاظ نشده بود.

پس از انتقال میناوند به بیمارستان، انصاریان گفته بود او نیز مبتلا شده است اما شرایط خوبی دارد. با شدت گرفتن بیماری، انصاریان هم در بیمارستان فرهیختگان بستری شد. وضعیتش در مصاحبه‌های مکرر پزشکانی که درباره‌اش صحبت می‌کردند، در ابتدا امیدوار کننده و رو به بهبودی اعلام می‌شد اما ناگهان خبر از وخامت حال او دادند و سپس فوت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.