رییس شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: بر سر پیروی از ولایت اتفاق نظر داریم و همه اعضا با آنهایی که امروز از مسیر ولایت خارج شده‌اند، هیچ قرابتی ندارند چرا که ما گفتمان‌ خود را قربانی نزدیکی به فلان شخصیت سیاسی نمی‌کنیم.

آقا تهرانی: هرگز به اندازه حالا یک‌صدا نبوده‌ایم/ محصولی دنبال احمدی‌نژاد نیست

قدس آنلاین: حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی طی سخنانی در جمع جوانان جنوب تهران گفت: امروز آنهایی که پس از انتخابات‌ سال ۹۲ و ۹۶ کاندیدای خود یعنی آقای روحانی را پیروز انتخابات می‌دیدند و خوشحال از این پیروزی، خودشان را با افتخار «تضمین روحانی» می‌دانستند، باید توضیح بدهند که دقیقا چرا رییس جمهور مورد حمایتشان طوری کشور را اداره کرده که ما شاهد ناکارآمدی هستیم؟

وی با انتقاد از شخصیت‌ها و رسانه‌های حامی دولت، گفت: وقتی قصد و نیت جریانات سیاسی، صرفاً کسب قدرت سیاسی باشد، نتیجه‌اش این می‌شود که دولتی را بر سر کار می‌آورند که امروز دو جمله هم در حمایت از او ندارند که بگویند.

آقاتهرانی با بیان اینکه نمی‌شود در ایام انتخابات شخصی را مورد حمایت قرار دهیم و هنگامه‌ی پاسخگویی نسبت به عملکرد او که رسید، با فرار رو به جلو، دیگران را مورد تهاجم قرار دهیم، اظهار کرد: البته این هم دستاوردی است که با وجود همه این اختلافات، همه اصلاح‌طلبان در یک نقطه اشتراک نظر دارند و آن «نخواستن روحانی» است. ولی دیگر برای این نخواستن‌ها دیر شده است.

رییس شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: پس جریان انقلابی باید هوشیار باشد و بداند که اینها برای اینکه رخنه‌های ایجاد شده در صفوف خودشان را پنهان کنند، تفرقه و اختلاف را به دیگران نسبت می‌دهند.

وی افزود: البته باید خطاب به اینها گفت که اتفاقا جبهه پایداری در تاریخ خودش هیچ وقت، به اندازه امروز متحد و یکصدا نبوده است. هم بنده و هم آقای محصولی به اتفاق تک تک دوستان در جبهه پایداری همگی هم‌قسم شده‌ایم که برای نجات کشور از ناکارآمدی غربگرایان تمام تلاش خودمان را بکنیم.

رییس شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه آرزوی خیلی از گروه‌های سیاسی است که مانند جبهه پایداری همدل و هماهنگ باشند، گفت: برای بازگرداندن قطار حرکت کشور به سمت عدالت‌محوری و جبران بی‌عدالتی‌های گذشته، نه تنها جبهه پایداری متحد شده، بلکه به دنبال این است که به اتفاق همه نیروهای جریان انقلاب با تمسک به شاخص های گفتمان انقلاب اسلامی، کاندیدای اصلح را معرفی کنند.

آقاتهرانی با تاکید بر اینکه قدر این اتحاد و انسجام را حتما می‌دانیم، اظهار کرد: در جبهه پایداری بر سر پیروی از ولایت اتفاق نظر داریم و همه اعضا بالاتفاق با آنهایی که امروز از مسیر ولایت خارج شده‌اند، هیچ قرابتی ندارند. جبهه پایداری گفتمانی که دنبال می‌کند را قربانی نزدیکی به فلان شخصیت و بهمان چهره سیاسی نمی‌کند.

وی تصریح کرد: آنها که به دروغ می‌گویند آقای محصولی دنبال آقای احمدی‌نژاد است بدانند که در آن زمان ایشان جزو اولین نفراتی در دولت بود که مقابل خط انحراف ایستاد.

رییس شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه هرکس به گفتمان مدنظر جبهه پایبند بود، ما با او متحدیم، افزود: هرکس با این گفتمان که همان گفتمان انقلاب اسلامی است، زاویه داشته باشد، ما نمی‌توانیم او و فعالیت‌هایش را تایید کنیم. این گمانه زنی هایی هم که اخیراً در رسانه ‌ها و محافل سیاسی مطرح می‌کنند، کذب است و جبهه پایداری کاملاً با تمسک به گفتمان انقلاب در اوج اتحاد و همبستگی قرار دارد.

آقاتهرانی با تاکید بر اینکه تفرقه و عدم انسجام در جبهه پایداری، آرزویی دست‌نیافتنی برای اصلاح‌طلبان خواهد بود، گفت: شایعه سازان بهتر است که برای فرار از پاسخگویی دنبال سناریوهای دیگری باشند؛ چرا که مرغ پخته هم از این شایعات خنده‌اش می‌گیرد. البته که با این حجم ناکارامدی که اینها از خود به نمایش گذاشته‌اند، بعید است بتوانند توجه مردم را به این اکاذیب جلب کنند.

وی در پایان خطاب به رسانه‌های اصلاح‌طلبان گفت: بجای خیال‌پردازی کذب راجع به جبهه پایداری، بروند بررسی کنند که چه اتفاقی افتاده است که در دولت حتی برای کنترل قیمت تخم مرغ و کره ۱۰۰ گرمی در سطح معاون اول رییس جمهور جلسه برگزار می‌کنند و باز هم نمی‌توانند قیمت‌ها را کنترل کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.