یک مداح اهل بیت(ع) گفت: اگر مسافر قطار انقلاب نباشیم و هدفمان با آن یکی نباشد، یا با اختیار خود از قطار خارج خواهیم شد ویا به بیرون افتاده و در ضلالت و گمراهی قرار خواهیم گرفت.

هرکه از قطار انقلاب پیاده شود به گمراهی خواهد افتاد /اکنون زمان یارکشی دوران ظهور است

حاج احمد واعظی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به این موضوع که اکنون زمان یارکشی دوران ظهور است و این موضوع شوخی بردار نیست، عنوان کرد: اراده خدا بر این است  که در آخرالزمان افراد منافق و جریان نفاق بسیار زود رسوا شوند.

وی افزود: امام صادق علیه السلام قسم می خورند که والله در آخرالزمان غربال خواهید شد. به همین دلیل باید خیلی درشت باشیم تا از منافذ فیلتر آخرالزمان بیرون نیفتیم. یکی از این غربال ها موضوع انقلاب اسلامی ایران است. اگر مسافر قطار انقلاب نباشیم و هدفمان با آن یکی نباشد، یا با اختیار خود از قطار خارج خواهیم شد ویا به بیرون افتاده و در ضلالت و گمراهی قرار خواهیم گرفت.

وی در ادامه به ذکر روایتی از پیامبر گرامی اسلام پرداخت و ابراز کرد: روزی پیامبر اکرم(ص) دست روی سر سلمان گذاشتند و عنوان کردند که اگر علم در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین سلمان بدان دست پیدا خواهند کرد، اکنون و به برکت انقلاب اسلامی، روزی نیست که شاهد پیشرفت علم و تکنولوژی در ایران نباشیم. ما درزمینه موشکی، هوافضا، نانو دارو و بسیاری از موضوعات دیگر پیشرفت های تعجب آوری داشته ایم.

وی با ذکر این موضوع که به نظر من خدا در ابتدای خلقت این سرزمین را برای خودش کنار گذاشته است، تصریح کرد: به تعبیر من باید اسم اینجا را هیئت جمهوری اسلامی  اهل بیتی ایران نامید.  وقتی تاریخ را به خوبی مطالعه کنیم احساس می کنیم که خداوند روی این سرزمین نظر خاصی دارد. امروز پرچم اولیای خداوند به دست جمهوری اسلامی ایران برپاست. روزی که امام رضا علیه السلام به این سرزمین آمدند انگار خیلی چیزها را با خود آوردند.

این مداح اهل بیت(ع) خاطرنشان ساخت: اگر کمی ائمه اطهار و به ویژه امام رضا(ع) کمک مان کنند تا شامه ولایتی داشته باشیم، بوی حضور امام زمان را احساس خواهیم کرد. رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع بسیار اشاره کرده اند و از آن با کلید واژه ای به نام امید، یاد می کنند.

واعظی متذکر شد: امروز در زمینه نظامی افتخار ما این است که به قدرت بازدارنده ای دست یافته ایم. به همین دلیل هیچ ابرقدرتی جرأت چپ نگاه کردن به ایران را ندارد. اگر این قدرت را نداشتیم به قول معروف خاک مان را با توبره می بردند.

واعظی اضافه کرد: باید در تمامی زمینه ها مانند قدرت نظامی به یک قدرت بازدارنده برسیم. امروز جنگ فرهنگی و اقتصادی در کار است و باید در این زمینه ها هم بتوانیم بازدارنده باشیم. دستیابی به قدرت در فضای مجازی هم بسیار مهم است نمی‌توانیم به نوجوانان و جوانان بگوییم که به تجهیزات یا فناوری دست نزنید و دنبال آن نروید.  راهکار رسیدن به نیروی بازدارندگی، فرهنگی است. باید به قدرتی برسیم که به فضای امن در فضای مجازی دست یابیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل مقام معظم رهبری می فرمایند که اگر  بلد باشید در فضای مجازی به بهترین نحو فعالیت کنید این فعالیت از خواندن تعقیبات نماز برای شما مهمتر است. سالها پیش مقام معظم رهبری فرمودند فکر کنید که با تحریم اقتصادی شدیدی روبرو شده ایم و نفت ما را هیچ کشوری نمی خرد. اما مسئولین به اندازه کافی به این فرمایش توجه نکردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.