مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از احداث ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در سطح استان خبر داد

احداث زمین چمن مصنوعی در ۱۰۰ نقطه خراسان رضوی

 مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مراسم افتتاح و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی دهستان رکن آباد از توابع شهرستان بردسکن گفت:  احداث ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در سطح استان در دستور کار این اداره کل است که تاکنون ۶۰ درصد آن  آماده نصب  چمن  می باشد که درایام دهه مبارک فجر ۴ پروژه از زمین های چمن مصنوعی در نقاط  روستایی شهرستان های بردسکن، نقاب، جوین و مشهد  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

  فرزاد فتاحی افزود: تاپایان امسال نیز در ۱۰ نقطه دیگر از استان  زمین های چمن مصنوعی  تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد و برنامه ریزی شده است تا قبل از پایان دولت دوازدهم  زمین های چمن مصنوعی استان به عدد ۱۰۰ برسد و قول داد  سهمیه  زمین های چمن مصنوعی در شهرستان بردسکن را افزایش دهد.

وی همچنین گفت: امید است با تخصیص اعتبارات بتوانیم از ۱۵۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان ۴۰ پروژه آن را نیز تا تیرماه سال ۱۴۰۰ تکمیل و مورد بهره برداری قرار دهیم.   مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه ۹ خانه جوان دردست ساخت در استان داریم گفت:  برای اولین بار در دو شهرستان نیشابور و گناباد خانه جوان راه اندازی می شود که برای هر یک از این طرح ها ۲ میلیارد و ۵۰۰  میلیون تومان  اعتبار هزینه شده است و ۴ خانه جوان دیگر را تاپایان دولت در استان افتتاح خواهیم کرد.   فتاحی به راه اندازی ۴۲۰ خانه ورزش روستایی ظرف دوسال گذشته تاکنون در استان خبرداد و گفت: ۱۰۰ خانه ورزش روستایی دیگر را تا تیرماه سال ۱۴۰۰  در  استان ایجاد خواهیم کرد.   وی سرانه  فضای ورزش استان را  ۷۳ صدم  مترمربع اعلام کرد و گفت: میانگین سرانه ورزشی اماکن متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان ۳۵ صدم متر مربع است که در حد میانگین کشوری  هستیم ولی با توجه به  برنامه ششم توسعه  که سرانه ورزشی ۲/۱ دهم متر مربع است فاصله زیاد داریم.  

فتاحی  ورزش شهرستان بردسکن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه بردسکن  در حوزه ورزش استعدادهای خوبی دارد و امروز خوشحال هستیم  تیم  فوتبال شهرداری بردسکن به عنوان نماینده خراسان رضوی در لیگ  جام حذفی کشور حضور پیدا کرده است. وی از  پی گیری مسئولان شهرستان بردسکن و مشارکت بسیار خوب خیران در اجرای پروژه های  ورزشی تقدیر کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی روستای رکن آباد با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت  که سهم خیران دراین پروژه ورزشی ۵۰۰ میلیون تومان است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.