یکی از متهمان که هنگام فرار از دست ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده بود نیز برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های شهر رشت منتقل شد.

دستگیری عاملان قمه‌کشی شهرستان تالش در کمتر از ۲۴ ساعت

قدس آنلاین: فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه نفر از عاملان قمه‌کشی شهرستان تالش در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سرهنگ عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان تالش در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری و قمه‌کشی توسط اراذل و اوباش در میدان امام خمینی، بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران انتظامی در صحنه وقوع جرم اقدامات لازم برای دستگیری متهمان به اجرا در آمد و متهمان از بیم دستگیری، با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس تصریح کرد: سه نفر از عاملان این درگیری با هماهنگی مرجع قضائی در کمتر از ۲۴ ساعت با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: یکی از متهمان که هنگام فرار از دست ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده بود نیز برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های شهر رشت منتقل شد.

سردار ملکی در پایان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سایر متهمان این پرونده در دستورکار پلیس قرار دارد، گفت: تامین و ارتقاء امنیت روانی مردم همواره یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس است و نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضائی با برهم زنندگان نظم و امنیت مردم، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.