۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: 739049

مرحوم علی انصاریان با اقتدار در صدر جدول بهترین مدافعان گلزن پرسپولیس قرار دارد.

رکورد دست نیافتنی علی انصاریان در پرسپولیس

قدس آنلاین:  تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان  خود تراکتور تبریز بگذرد. تک گل این مسابقه را سید جلال حسینی، کاپیتان ۳۹ ساله و پیش‌تاخته سرخپوشان تهرانی به ثمر رساند.

این دومین گل سید جلال در لیگ بیستم بود که زده شد. او پیش از این در هفته چهارم و در دقیقه ۴۱ توانسته بود به شهرخودرو گل بزند و این بار چنین ماجرایی در نیمه دوم بازی با تراکتور تکرار شد. مهمترین فرق این ۲ گل در آن بود که گل به تراکتور یک گل سه امتیازی بود در حالی که دیدار با شهرخودرو سه بر صفر به اتمام رسید.

سید جلال حسینی با گل این هفته خود تعداد گل‌هایش در تاریخ لیگ برتر را برای پرسپولیس به عدد ۶ رساند و برای نخستین بار در یک فصل طبق آمار متریکا بیش از یک گل به ثمر رساند. او حالا در کنار علیرضا نورمحمدی، شیث رضایی و شجاع خلیل‌زاده در رده سوم بهترین مدافعان پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر از حیث تعداد گل زده قرار گرفت.

حسینی با توجه به سن و سالی که دارد ممکن است بتواند تا رده دوهم پیش برود اما مسیر دشواری را پیش روی خود خواهد داشت. در حال حاضر سپهر حیدری با ۱۰ گل زده دومین مدافع گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود. اگر فرض کنیم حسینی بتواند به سپهر حیدری برسد و او را پشت سر بگذارد؛ باید بگوییم اول شدنش محال خواهد بود.

علی انصاریان، بازیکن فقید پرسپولیس طی دورانی که در لباس این تیم در لیگ برتر بازی کرد موفق به زدن ۲۰ گل شد و حالا با اقتدار در صدر جدول بهترین مدافعانِ گلزن پرسپولیس قرار دارد و به نظر می‌رسد تا سالیان سال این رکورد برای او باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.