۱۰ طرح عمرانی با هزینه ۶۰میلیارد ریال همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر در شهرستان‌های جوین و جغتای به بهره‌برداری رسید.

۱۰ طرح عمرانی در جوین و جغتای  به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار جغتای افزود: در این شهرستان پنج طرح عمرانی، خدماتی، آبخیزداری و گردشگری با هزینه ۴۰ میلیارد ریال به ثمر نشست.

مرتضی محبی فر افزود: این طرح‌ها شامل پیادروسازی و آسفالت معابر، طرح بند سنگ ملاتی آبخیزداری، ساماندهی مزار شهدا، نصب ترانس برق و تعویض شبکه روشنایی و بهره برداری از یک طرح بومگردی بوده است.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال ۴۶ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با صرف هزینه ۱۰۵ میلیارد و ۹۹۲ میلیون ریال در شهرستان جغتای آماده بهره‌برداری شده است.

فرماندار جوین نیز گفت: همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر پنج طرح عمرانی با هزینه حدود ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهربرداری رسید.

حسین جمشیدی افزود: این طرح‌ها شامل تولیدات محصولات فلزی شهر حکم آباد، طرح گازرسانی به صنایع، گلخانه کمیته امداد امام خمینی (ره)، یک کارگاه تولیدی محصولات بتنی و  دهیاری روستای کلاته شهیدان در جوین بوده است.

وی ادامه داد: ۱۱۰ طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی با هزینه هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال در شهرستان جوین استان خراسان رضوی برای بهره‌برداری طی دهه فجر آماده شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.