کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای باران و برف بویژه در نیمه شمالی و بخشهایی از غرب و جنوب استان طی امشب و فردا شدت می‌گیرد.

ریزش باران و برف در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی  گفت: افزایش ناپایداریهای جوی از عصر امروز در این استان آغاز می‌شود که در مناطق کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

آیدا فاروقی افزود: بارشهای پراکنده باران شب گذشته در برخی شهرستانهای خراسان رضوی نظیر درگز، قوچان و سبزوار گزارش شده که بیشترین آن در درگز با ۲ میلیمتر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه روند کاهشی دما در خراسان رضوی تا روز سه‌شنبه هفته جاری ادامه دارد گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که فردا به ۱۶ درجه می‌رسد و روز سه‌شنبه دوباره افزایش یافته و به ۲۱ درجه سلسیوس خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد سه درجه سلسیوس بود که امشب پنج درجه پیش‌بینی شده و دوشنبه‌ شب با کاهش چند درجه‌ای به ۲ درجه سلسیوس خواهد رسید.

فریمان با کمینه دمای هوای سه درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سرخس با سرعت ۷۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.