نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۵۰ نماینده تقاضای بررسی مجدد طرح «شفافیت آراء نمایندگان» در صحن علنی را داده‌اند، گفت: بر این اساس این طرح مجدداً بررسی می‌شود.

بررسی دوبارۀ طرح «شفافیت آرای نمایندگان»در مجلس

قدس آنلاین: احمد مرادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: تقاضای بنده از هیئت رئیسه مجلس آن است که طرح شفافیت آرای نمایندگان اصلاح و مجدداً در مجلس شورای اسلامی رأی گیری شود.

وی بیان کرد: مردم حق دارند که شفافیت را از مسئولان خود مطالبه کنند و شفافیت در مجلس، هیئت دولت، قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان قطعاً می‌تواند ضامن بقا و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم شفافیت آسیب‌های فراوانی را به دنبال خواهد داشت به گونه‌ای که اختلاس، سوءاستفاده از بیت‌المال، قدرت نمایی برخی از مسئولان و بی حرمتی به مردم ناشی از عدم شفافیت است.

مرادی تأکید کرد: مدیران کارآمد ابایی از شفافیت در هر سطحی نخواهند داشت و بر این اساس تقاضای بنده از رئیس و هیئت رئیسه مجلس آن است که مجدداً طرح شفافیت آرای نمایندگان در صحن علنی مجلس رأی گیری شود.

وی اظهار داشت: بدخواهان به دنبال به حاشیه کشاندن مجلس انقلابی هستند اما نمایندگان مجلس یازدهم با تعامل، تدبیر و همراهی با یکدیگر می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

علی نیکزاد در پاسخ به این تذکر گفت: ۵۰ نماینده تقاضای بررسی مجدد «طرح شفافیت آراء نمایندگان» در صحن علنی را داده و طی نامه‌ای به امضا رسانده‌اند و بر این اساس این طرح مجدداً در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.