معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تربت حیدریه از موافقت استاندار خراسان رضوی با تقاضای بازنشستگی فرماندار این شهرستان خبرداد.

فرماندار تربت حیدریه بازنشسته و سرپرست جدید معرفی شد / موافقت استاندار خراسان رضوی با تقاضای بازنشستگی فرماندار تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، احسان کریمی  اظهارکرد: علیرغم میل باطنی مسئولین استانی مبنی بر ادامه کار علی رستمی در سمت فرمانداری تربت حیدریه و یا کار در استانداری و یا وزارت کشور، وی اصرار بر  بازنشستگی داشت که صبح امروز استاندار خراسان رضوی با بازنشستگی وی موافقت کرد.

وی گفت : تا یک ساعت بعد اقای حسین شرافتی مدیر کل دفتر امور امنیتی وانتظامی استانداری خراسان رضوی به عنوان سرپرست فرمانداری تربت حیدریه معرفی می‌شود.

۱۱ بهمن‌ ماه بود که علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در بخشی از نشست خبری خود با اصحاب رسانه، گرفتاری‌های فعلی کشور را به مجلس جوان و انقلابی منتسب دانست و گفت: «وقتی مصوب می‌کنید ۲۵ سال آینده اسرائیل نباشد تبعات دارد».
بارها توصیه شده مسؤولان حکومتی از جناح بندی‌های سیاسی پرهیز کرده و تمام توانشان را برای رفع و حل مشکلات مردم بگذارند، اما فرماندار تربت حیدریه در این شرایطی که مردم در تنگناهای اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند از تعامل اصلاح‌طلبان با غرب برای امور کشور گفته و تأکید کرده :«با اصلاح‌طلبان همواره بهتر کار کرده است».

انتهای پیام /

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.