۱۹ طرح در بخشهای مختلف همزمان با هشتمین روز از دهه فجر در شهرستانهای گناباد و بجستان به بهره برداری رسید.

۱۹ طرح در گناباد و بجستان به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، از این تعداد، ۱۶ طرح با صرف اعتبار ۵۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد و سه طرح با هزینه ۱۸ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال در بجستان به بهره برداری رسید.

گناباد

فرماندار گناباد در همین خصوص گفت: طرحهایی که در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت شامل ایجاد سایتهای تلفن همراه روستاهای رضو و نوده میر محراب، راه اندازی مرکز تلفن روستای میمند، طرحهای توسعه تلفن ثابت و اینترنت خانگی  ای.دی.اس.ل در هشت روستای کلات، فودنجان، زیبد، دیسفان، خانیک، روچی، سقی و استاد و افزایش پهنای باند سریع شهر کاخک و نقاط تابعه در ایام کرونا بوده است.

حامد قربانی افزود: در هشتمین روز از دهه فجر سایت تلفن همراه ایرانسل در روستای سقی نیز به بهره برداری رسید و بهره برداری همزمان از پنج جایگاه برداشت آب و تجهیزات مرکز فنی و حرفه‌ای و واحد گلخانه شهر کاخک از توابع گناباد نیز آغاز شد.

وی آغاز عملیات اجرایی سایت مخابراتی شرکت  همراه اول شهر کاخک با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال را از دیگر این برنامه‌ها ذکر کرد. 

بجستان

فرماندار بجستان هم  از بهره‌برداری از  سه طرح عمرانی با اعتبار  ۱۸ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

حسین ابراهیمی کردیانی گفت: این طرحها شامل طرح نهال کاری گونه گیاهی تاغ در وسعت ۱۵۰ هکتار در منطقه حفاظت شده هلالی و بهره برداری از واحد تولیدی زغال و نیز تیرچه و بلوک در شهرستان بجستان است.

همزمان با دهه فجر ۱۵۷ طرح در مجموع با هزینه ۲ هزار و ۳۳۴ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف در جنوب خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.