رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: با صرف هزینه‌ای افزون بر ۳۰ میلیارد ریال سه پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان به ثمر نشست.

سه طرح بهداشتی و درمانی در تربت‌جام به ثمر نشست

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد افکار روز یکشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از این طرحها افزود: این طرحها شامل خرید یک دستگاه اکسیژن ساز به همراه تجهیزات، بهره‌برداری از بانک خون و تجهیزات پزشکی مورد نیاز و افتتاح چهار واحد پانسیون پزشکی است.

در ادامه این مراسم نماینده مردم شهرستانهای تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی هم گفت: مراکز درمانی تربت جام به بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت که از شهرستانهای تایباد، باخرز و صالح آباد مراجعه دارند خدمات درمانی مختلفی ارائه می‌کتند از این رو نیاز است بیش از این سطح خدمات پزشکی در شهرستان تربت جام ارتقا یابد.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی افزود: طی ۲ سال گذشته در مجموع بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه بهداشت و درمان تربت جام، ۵۰ میلیارد ریال در حوزه مبارزه با کرونا و ۷۰ میلیارد ریال در حوزه تکمیل بیمارستان شهرستان صالح آباد به دانشکده علوم پزشکی تربت جام پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات هیات امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی چند دستگاه آمبولانس برای مناطق صعب العبور و همچنین تهیه دستگاه سی. تی. اسکن برای برخی از مراکز درمانی شهرستانهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد که مشکل دارند پیش بینی شده است.

همچنین امروز با حضور خدا بنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدرسه روستای کنده سوخته شهرستان صالح آباد با اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.