تولیت آستان قدس رضوی به صورت از پیش اعلام نشده از مجموعه ‌های مختلف حرم مطهر امام رضا(ع) بازدید کرد.

بازدید تولیت آستان قدس از مجموعه‌ های مختلف حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین مروی به صورت از پیش اعلام نشده، در مجموعه های مختلف حرم مطهر رضوی از جمله مدیریت ارتباط مردمی (سامانه تلفنی ۱۳۸)، خدمات فرش حرم مطهر و دفاتر و آسایشگاه صندلی های چرخدار  و صحن های حرم مطهر حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با زائران، خدام و کارکنان در جریان روند ارائه خدمات در حرم مطهر قرار گرفت.

تولیت آستان قدس در بازدید از بخش مدیریت ارتباط مردمی (سامانه تلفنی ۱۳۸) در جریان آخرین گزارشات، انتقادات و پیشنهادات زائران قرار گرفت و نسبت به تسریع در پاسخگویی، پیگیری رفع مشکلات و انتقال انتقادات و پیشنهادات به مدیران تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی سپس با حضور در آسایشگاه نیروهای خدمات فرش حرم مطهر، ضمن خداقوت در مفروش نمودن کلیه صحن ها و رواق ها بمناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در جهت رفاه زائران، گفت: عمده نیروهای این بخش جوانان پرتلاش و مخلص هستند که خدمت در بارگاه منور رضوی را برای خود افتخار می دانند و بایستی برای توجه و رسیدگی بیشتر به آنها در فراهم آوردن شرایط کاری مطلوب برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی در محیط کار و آسایشگاه‌های خدام از موارد مهم دیگری بود که توسط تولیت آستان قدس رضوی مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به ارتقاء و رعایت دقیق نکات بهداشتی و پیگیری توسعه فضا و امکانات آسایشگاهی، دستوراتی صادر شد.

برخوردار توأم با احترام و حوصله با زائران از جمله مواردی بود که تولیت آستان قدس رضوی در این بازدید نسبت به رعایت آن تأکید کرد و گفت: مسئولان، کارکنان و خدام حوزه های مختلف حرم مطهر باید ضمن تلاش برای رفع نواقص احتمالی، با برنامه ریزی مناسب، ابتکار عمل، خلاقیت و نوآوری نسبت به خدمت رسانی مطلوب ‌تر به زائران و فراهم آوردن شرایط زیارت آسان، تلاش کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.