مشهدی‌ها برای وصول مطالبات معوقه خود از باشگاه پرسپولیس بابت انتقال یحیی گل محمدی مدت هاست منتظر اقدام عملیاتی مدیران پرسپولیس هستند، اما انگار آن‌ها خیال پرداخت این مبلغ را ندارند، البته در دوره رسول پناه، باشگاه پرسپولیس در پاسخ به نامه مدیران شهر خودرو اعلام کرد بلافاصله پس از پرداخت پول برانکو این مبلغ واریز خواهد شد، اما نه تنها این مبلغ واریز نشد، بلکه مدیران شهرخودرو شاهد وقت کشی مسئولان پرسپولیس بودند، به همین دلیل آن‌ها از پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کردند تا علاوه بر دریافت مطالبشان دیرکرد پول را نیز دریافت کنند.

پرسپولیس زیر تیغ شهرخودرو

کمیته انضباطی رأی را به نفع شهرخودرو صادر کرد اما مسئولان پرسپولیس به دلیل بی پولی و شکایات متعدد مالی از اجرای حکم سرباز زدند و به کمیته استیناف نیز اعتراض کردند. با تشکیل جلسه کمیته استیناف باردیگر رأی به نفع شهرخودرو صادر شد تا پرسپولیس 8 میلیاردی به شهرخودرو بدهکار شود.

شلیک جدی

با تداوم بی تفاوتی مدیران پرسپولیس نسبت به پرداخت مطالبات خود، حالا سخنگوی شهرخودرو با انتشار توییتی از پیگیری حقوقی این پرونده از سوی ارکان قضایی کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد تا به این ترتیب طلب خود را از باشگاه پرسپولیس وصول کنند. طبیعتاً اگر این مبلغ به حساب شهرخودرو واریز شود، قطعاً مشکلات مالی کنونی این باشگاه مرتفع خواهد شدو شاگردان مهدی رحمتی می‌توانند فصل جاری را با آرامش مالی خوبی پشت سر بگذارند.

جواد طاری بخش، مدیر رسانه ای باشگاه شهرخودرو می‌گوید: باشگاه شهر خودرو 48 ساعت به باشگاه پرسپولیس فرصت می‌دهد که مبلغ 8 میلیارد تومان پول رضایت‌نامه انتقال یحیی گل محمدی را پرداخت کند، در غیر این صورت این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

وی افزود: مسئولان باشگاه پرسپولیس چندین بار قول دادند این بدهی را پرداخت کنند و کمیته استیناف در دی ماه امسال حکم به پرداخت این مبلغ به باشگاه شهر خودرو را از طرف باشگاه پرسپولیس صادر کرد، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده و در صورتی که این مبلغ تا 48 ساعت دیگر پرداخت نشود، باشگاه مشهدی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

مدیر رسانه‌ای شهرخودرو خاطرنشان کرد: این مبلغ حق باشگاه شهر خودرو و مطالبه مردم استان خراسان است و باید به حساب باشگاه واریز شود و ما منتظر هستیم این اقدام از طرف باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد.

لبخند رحمتی

شهرخودرویی‌ها پس از ناکامی برابر مس رفسنجان در خانه حالا به دنبال جبران موقعیت‌های از دست رفته هستند. تغییرات مدیریتی در این باشگاه حالا آرامش بیشتری را برای شاگردان رحمتی به دنبال داشته تا جایی که شنیده می‌شود با ورود تیم مدیریتی جدید حمایت‌های شهری و  استانی هم تشدید شده و به احتمال فراوان تیم از این پس با مشکلات کمتری رو به‌رو خواهد شد.

حضور مسئولان استانی در حاشیه تمرین دیروز شهرخودرو نشان داد آسمان برای رحمتی آفتابی‌تر خواهد شد. رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و سرپرست مدیرعاملی باشگاه دیروز با حضور در تمرین شهرخودرو  در جمع بازیکنان و کادرفنی جلسه ای کوتاه برگزار کردند تا به نوعی نگرانی آن‌ها بابت آینده تیم برطرف شود. در این جلسه که به نظر می‌رسد تا حد زیادی خیال شهرخودرویی ها را بابت حمایت راحت کرد، شاهد باز شدن اخم‌های سید مهدی رحمتی و بازگشت لبخند به صورت او بودیم.

دستور ویژه استاندار

فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم با اشاره به مشکلات پیش آمده برای تیم شهرخودرو گفت: به هواداران حق می‌دهیم که نگران تیم شهر و استانشان باشند؛ این اتفاقات که برای شهرخودرو روی داد، همه را غافلگیر کرد. همه پیگیر حل مشکلات تیم شهرخودرو هستیم و مکاتباتی را با شخص استاندار برای حل مشکلات تیم شهرخودرو داشته‌ایم و ایشان هم دستور ویژه برای آن صادر کرده‌اند.

وی افزود: با مدیرکل امنیتی استانداری نیز پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا بتوانیم با مجوز، از محل کمک‌های برخی ارگان‌ها و اسپانسرها مشکلات اولیه این تیم را حل کنیم تا زمانی که یا این تیم به بخش دیگری انتقال پیدا کند و یا شرکت شهرخودرو از پس حل مشکلاتش برآید. علاقه مندان به فوتبال در خراسان رضوی صبور باشند، با شناختی که از استاندار خراسان رضوی داریم، حتما ایشان تیم را تنها نخواهند گذاشت.

حالا باید دید در گام جدید ورود مدیران استانی به حل بحران شهر خودرو چه تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.