قاضی ویژه فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از شناسایی ۴ واحد بنکداری طلافروشی در مجتمع مرمر مشهد، خبر داد.

شناسایی ۴ واحد بنکداری طلافروشی فاقد مجوز در مجتمع مرمر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا قنبری‌راد  از بازدید مجتمع مرمر بنکداران طلا در این شهر به همراهی پلیس امنیت اقتصادی خبر داد و اظهار کرد: در این بازدید فقط به پنج مغازه در کنار یکدیگر مراجعه شد که چهار مورد آن فاقد هرگونه مجوزی بودند.

قاضی ویژه فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ضمن بیان اینکه همچنین دو مورد از مغازه‌ها نیز در تصرف دو تبعه افغانستانی بود، تصریح کرد: یک مورد دیگر هم با وجود داشتن مجوز، در آدرس دیگری و به نام دیگری به فعالیت پرداخته بودند.

وی بیان کرد: به همین دلیل طی جلسه‌ای در همان مجتمع مجددا به رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد تذکر داده شد با افرادی که بدون مجوز فعالیت می‌کنند برخورد قانونی صورت گیرد و نسبت به تکلیف قانونی خود کوتاهی نکنند، همچنین، نسبت به گزارش آن به اماکن به‌منظور تعطیلی کار اقدام کنند.

قنبری‌راد تاکید کرد: بدیهی است نداشتن مجوز در این نوع از کسب و کارهای مهم موجب تحقق جرائم زیادی از جمله پولشویی، فرار مالیاتی و اخلال در نظام اقتصادی می‌شود.

قاضی ویژه فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین افرادی هم در این بازدید سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند که شناسایی و برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.