رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بستر فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم بارگذاری می‌شود.

مراسم ۲۲ بهمن در خراسان رضوی در فضای مجازی نیز بارگذاری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمد سلطانی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: با توجه به محدودیت های کرونایی، مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت رژه خودرویی و موتوری انجام می‌شود و در بستر فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم بارگذاری می‌گردد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir مراجعه نمایند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: قطعنامه سراسری راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در این سامانه بارگذاری و به تایید شرکت کنندگان خواهد رسید.

وی افزود: دوشنبه شب نیز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و ۴۵ دقیقه سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مسجد و مجموعه فرهنگی خاتم‌الانبیا (ص) در خیابان جنت چهار مشهد برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام سلطانی ادامه داد: مراسم نورافشانی نیز ساعت ۱۹ سه‌شنبه ۲۱ بهمن‌ ماه در ۴۲ نقطه شهر مقدس‌ توسط‌ شهرداری و ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه توسط لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه (ع) در جبل‌النور کوهسنگی مشهد برگزار خواهد شد.

وی گفت: ندای ‌ملکوتی و بانگ تکبیر نیز به ‌شکرانه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ساعت ۲۱ سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور از مأذنه‌های حرم مطهر رضوی، مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج و پشت بام منازل طنین افکن خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: راهپیمایی ‌موتوری و خودرویی‌ خانوادگی ۲۲ بهمن نیز از ساعت ۹ روز چهارشنبه در خیابان امام رضا (ع) با عبور از مقابل جایگاه در میدان بیت‌المقدس مشهد انجام می‌شود و در پایان این مراسم دکتر جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی سخنرانی خواهد کرد. 

وی ادامه داد: شهروندان برای دریافت اقلام تبلیغاتی می‌توانند به پایگاه‌های مقاومت بسیج مراجعه یا روز ۲۲ بهمن این اقلام را از مراکز توزیع در طول خیابان امام رضا (ع) دریافت نمایند.

حجت الاسلام سلطانی گفت: محل ورود خودروها برای حضور در مراسم از انتهای خیابان امام رضا (ع)، پایانه مسافربری مشهد، بلوار جمهوری اسلامی و خیابان خرمشهر می باشد.

وی افزود: یکصد دستگاه موتور از هیات موتورسواری با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان در این مراسم شرکت خواهند کرد، ۳۰۰ عدد صندلی در مقابل جایگاه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی چیده خواهد شد و ۲ دستگاه خودرو پلیس در جلو موتورسواران و ۲ دستگاه خودرو پلیس نیز در جلو خودروها مسوولیت نظم در حرکت آنها را برعهده خواهند داشت. 

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.