در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم رونمایی، اکران و تجلیل از دست اندرکاران مستند «از فرش تا عرش» در سینما هویزه مشهد برگزار شد.

رونمایی و تجلیل از دست اندرکاران مستند «از فرش تا عرش»

به گزارش قدس آنلاین، مستند «از فرش تا عرش» روایتی است از زندگی عالم وارسته و عارف الهی مرحوم شیخ محمد واله کاشمری که به همت انجمن سینمایی جوانان ایران تهیه و تولید شده است.

مراسم رونمایی این مستند که به کارگردانی مهرداد حدادیان، نویسندگی هادی نوروزیان و تصویربرداری محسن نارنجانی تهیه شده است، صبح امروز به همت مرکز ارتباطات آستان قدس رضوی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پردیس سینمایی هویزه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور شهردار مشهد مقدس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، فرزند مرحومه واله و جمعی از اهالی سینما و اصحاب رسانه برگزار شد، حجت الاسلام مهدوی مهر رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند گفت: این مستندسازی ها اگر چه امروز در عرصه های مختلف هنری به نمایش در می آید اما ریشه قرآنی دارد و خداوند در جای جای قرآن اسطوره های خلقت و انسان های وارسته را معرفی می کند و ما نیز وظیفه داریم افرادی که در هدایت مردم نقش آفرین هستند، یادشان را گرامی بداریم و این در واقع تکریم ویژگی های برجسته این افراد است.

در ادامه این مراسم از پوستر مستند «از فرش تا عرش» رونمایی و این مستند اکران شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.