رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی گفت: طرح محدودیت و ممنوعیت رفت و آمد و توقف خودروها ویژه ۲۲ بهمن از امشب (سه‌شنبه شب) در مشهد و دیگر شهرهای استان اجرا می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی ویژه ۲۲ بهمن در خراسان‌رضوی اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی  افزود: راهیپمایی ۲۲ بهمن فردا به صورت رژه موتوری و خودرویی در تمامی شهرهای استان برگزار می‌شود لذا در هر شهر متناسب با موقعیت و مسیر رژه محدودیتهای ترافیکی اعمال می‌شود.
وی ادامه داد: در مشهد نیز توقف وسایل نقلیه از ساعت ۲۳ امشب تا پایان مراسم در محدوده میدان ۱۵ خرداد و مسافت ۵۰ متر در اضلاع مجاور، طول خیابان امام رضا (ع) تا میدان بیت المقدس، محدوده میدان بسیج و مسافت ۵۰ متر در اضلاع مجاور، محدوده میدان بیت المقدس و زیرگذر حرم مطهر رضوی ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی گفت: همچنین روز ۲۲ بهمن نیز تا پایان مراسم از رفت و آمد خودروها در بولوار جمهوری اسلامی مشهد تا میدان ۱۵ خرداد، تقاطع نخریسی، طول خیابان فداییان اسلام تا میدان بسیج، تقاطع چهارراه بی‌سیم، طول خیابان بهار تا میدان بسیج، بولوار خرمشهر تا میدان ۱۵ خرداد، تقاطع  شهید اندرزگو تا میدان بیت المقدس، میدان امام خمینی (ره) تا میدان ۱۵ خرداد، تقاطع شهدا به سوی حرم مطهر رضوی، میدان طبرسی به سوی حرم طهر رضوی، خیابان عنصری به سوی خیابان امام رضا (ع) و تقاطع شارستان به سوی حرم مطهر رضوی جلوگیری می‌شود.

وی افزود: محدودیت‌های کرونایی نیز همچنان برقرار است و هیچ خللی در این طرح ایجاد نخواهد شد.
راهپیمایی ‌موتوری و خودرویی‌ خانوادگی ۲۲ بهمن از ساعت ۹ روز چهارشنبه در خیابان امام رضا (ع) با عبور از مقابل جایگاه در میدان بیت‌المقدس مشهد آغاز می‌شود و در پایان این مراسم دکتر جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی سخنرانی خواهد کرد.  
محل ورود خودروها برای حضور در مراسم از انتهای خیابان امام رضا (ع)، پایانه مسافربری مشهد، بلوار جمهوری اسلامی و خیابان خرمشهر می باشد.
یکصد دستگاه موتور از هیات موتورسواری با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان در این مراسم شرکت خواهند کرد، ۳۰۰ صندلی در مقابل جایگاه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی چیده خواهد شد و ۲ دستگاه خودرو پلیس در جلو موتورسواران و ۲ دستگاه خودرو پلیس نیز در جلو خودروها مسوولیت نظم در حرکت آنها را برعهده خواهند داشت.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.