در متن این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی به پشتوانه در صحنه بودن ملت غیور ایران اسلامی و با مسئولیت پذیری و نظارت عمومی می تواند، فراز و نشیب‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقیت پشت سر گذاشته و در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان بدرخشد.

ستاد امر به معروف چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران ستاد امر به معروف و نهی از منکر با صدور بیانیه ای با آرمان های امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
 
انقلاب اسلامی ایران قیام علیه حاکمیت مطلق کفر و ظلم درعالم بود که دوقطبی مادی و صوری شرق و غرب را به دوقطبی حق و باطل تغییر داد. حرکت عظیم مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) که مصداق «أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَی وَ فُرَادَی» بود، به عنوان بزرگترین امر به معروف موفق شد تا اتم مصادیق منکر یعنی حاکمیت طاغوت را به زیر کشیده و حاکمیت الهی را برقرار سازد. با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسلام تجدید حیات کرد و بارقه های امید را در دل تمامی مسلمانان،مظلومان و مستضعفان جهان نشاند.
 
در پرتو این حرکت الهی، ملت ایران به استقلال سیاسی رسید و سیه روزی، سرخوردگی تاریخی و سلطه اجانب بر ایرانیان پایان یافت. امروز انقلاب اسلامی ایران پس از 42 سال که از عمر پربرکت و افتخارآمیز آن می‌گذرد توانسته بیش از هر زمان دیگری جایگاه تاثیرگذار و تعیین‌کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحکیم بخشد و با پیام الهام‌بخش و عزت‌آفرین خود موجب حرکت عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی ملت‌های ستمدیده و مظلوم جهان شود.  
 
شایسته است در آغاز گام دوم انقلاب توجه کنیم که انقلاب اسلامی یک تاریخ مستمر متصل و یک حرکت مداوم و روبه پیشرفت است و باید از تاریخ گذشته در تداوم مسیری که در پیش رو است، استفاده کنیم.
 
ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به دوستداران و وفاداران این حرکت پر خروش الهی تأکید می‌کند که انقلاب اسلامی به پشتوانه در صحنه بودن ملت غیور ایران اسلامی و با مسئولیت پذیری و نظارت عمومی می تواند، فراز و نشیب‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقیت پشت سر گذاشته و در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان بدرخشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.