یزد - جانشین شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان یزد گفت : با توجه به محدویت های کرونایی در سراسر کشور ،راهپیمایی ۲۲بهمن یزد به صورت رژه خودرویی و موتوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

راهپیمایی ۲۲بهمن یزد به صورت رژه خودرویی برگزارمی شود

به گزارش خبرنگارسعید زارع درگفتگو خبرنگارقدس آنلاین دراین خصوص اظهارداشت : با توجه به محدویت های کرونایی در کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن سالجاری به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود و در فضای مجازی هم  برای عموم مردم  برنامه های متنوعی تدارک دیده شده که علاقه مندان تا تاپا ن روز ۲۱ بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه Fajr.ccip.ir نسبت به حضور مجازی ثبت نام نمایند .

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی رژه ای در تمام شهرستان ها ی استان با رعایت دستورالعمل ها ی بهداشتی برگزار می شود افزود: به منظوربرگزاری هرچه با شکوهتراین مراسم ،کارگروه های ویژه ای متشکل ازهیئت های ورزشی ، مذهبی و فعالان اجتماعی تشکیل شده است .

 زارع تصریح کرد: ۸۰۰عنوان برنامه بزرگداشت در زمینه ها ی فرهنگی ورزشی وهنری و بصیرتی در استان تدارک دیده شده که این برنامه ها توسط ۶ستاد اصلی و فرعی درقالب کمیته ها ی مختلف با همکاری تشکل های مردمی در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

جانشین شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان درخصوص مسیرهای راهپیمایی نیزگفت : مسیرها میدان امام حسین (ع) به سمت بلواردانشجو،میدان شهدای محراب، بلوارآیت الله مدرس، میدان نماز،میدان آیت الله خاتمی، بلواردهه فجر ومیدان امام رضا در نظر گرفته شده است.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.