رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ۴۴۵ دستگاه خودرو دارای پلاک غیربومی طی ۲۴ ساعت گذشته از ورودی‌های مشهد بازگردانده شدند.

۴۴۵ خودرو با پلاک غیربومی از ورودی مشهد بازگردانده شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین میش‌مست افزود: از ۱۸ بهمن ماه جاری و با زرد شدن وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا، طرح ممنوعیت ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به مشهد دوباره به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: از این رو طی ۲۴ ساعت گذشته، رانندگان ۲۱۲ دستگاه خودرو با جریمه پنج میلیون ریالی اعمال قانون شدند.

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: همچنین برای رانندگان ۷۲۱ دستگاه خودرو نیز پیامک تذکر ارسال شده‌ است.
وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف با یک متوفی، چهار فقره تصادف با هفت مجروح و ۶ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داد.
طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی همزمان با محدودیتهای سراسری از اول آذر ماه امسال در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی آغاز شد که تا ۱۳ دی ماه امسال ادامه داشت.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۵۶ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۵۸ هزار و ۵۳۶ نفر را در کشورمان گرفته است. یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۴۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.  

بر اساس آخرین تحلیلهای آماری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۳۶ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان در وضعیت آبی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

"پاندمی کرونا" در جهان ۱۰۷ میلیون و ۶ هزار و ۶۶۷ نفر را تاکنون بیمار کرده و جان ۲ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۳۰۳ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است. ۷۸ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۵۵۹ نفر از افراد مبتلا به کرونا نیز تاکنون در جهان درمان شده‌اند.

در این میان آمریکا با ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۶۲۹ بیمار کووید ۱۹ و ۴۷۶ هزار و ۴۰۵ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است. پس از آمریکا کشورهای هند، برزیل و روسیه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.  

بر اساس آخرین آمارهای رسمی جایگاه ایران در جدول مبتلایان پاندمی کرونا در میان کشورهای جهان رده شانزدهم است.  

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.