آرش که این روزها با مصاحبه‌هایش سعی در ایجاد روحیه بیشتر در استقلال دارد کادرفنی فعلی استقلال را یکی از پرکارترین کادرفنی‌های تاریخ این باشگاه می‌داند و براین باور است که تلاش بسیاری از سوی اعضای فنی تیم برای بهبود اوضاع انجام می‌شود. برهانی نگاهی امیدوارانه به آینده دارد.

از این همه حاشیه‌سازی خسته شدیم

استقلال درصدرجدول قراردارد اما انتقادهای زیادی به تیم شما می‌شود. دلیل به وجود آمدن چنین فضایی چیست؟

دلیلش را ما هم نمی‌دانیم. شاید صدرنشینی ما برای جریانی خوشایند نیست که این گونه از ما انتقاد می‌کنند. متأسفانه این انتقادها از سر ناآگاهی است و برخی نمی‌دانند از لحاظ فنی در تیم ما چه می‌گذرد. تیم ما الان فوتبال بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد. حال دیگر نمی‌دانم برخی منظورشان از فوتبال بازی کردن چیست که این انتقادها را مطرح می‌کنند.

شاید برخی فکر می‌کنند استقلال با این کادر به جایگاه روشنی نمی‌رسد. این استدلال هم گاهی مطرح می‌شود.

اعضای کادرفنی استقلال به شدت مشغول کار هستند و تلاش می‌کنند تیم بهترین کیفیت را داشته باشد. به جرئت می‌توانم بگویم از لحاظ زمانی که این کادر برای استقلال می‌گذارد یکی از بهترین کادرفنی‌های تاریخ هستیم. ما لحظه‌ای برای تیم کم نمی‌گذاریم و زمان زیادی را صرف می‌کنیم که شرایط هر روز بهتر شود.

نمی‌دانم منطق برخی برای به راه انداختن چنین جریانی چیست. ما الان در صدر جدول هستیم و باید از ما تعریف شود اما متأسفانه می‌بینیم گروهی به دنبال پایین کشیدن استقلال هستند و هربحثی را مطرح می‌کنند تا ما زمین بخوریم. ما دنبال حاشیه نیستیم و تمام تیم در کنار هم تلاش داریم که با تیم بدون حاشیه به کارمان ادامه دهیم.

برخی بازیکنان هم حرف‌هایی زده‌اند که خوشایند نیست. حتی انتقادهایی از سوی آن‌ها هم مطرح بوده.

این‌ها بحث‌های درون خانوادگی است. مثل ماجرای وریا که باید درون خانواده حل شود. شما می‌دانید عدم نتیجه‌گیری، به بازیکنانی که از گذشته بوده‌اند فشار زیادی را وارد کرد. ما در چنین شرایطی فقط باید کار خودمان را انجام دهیم و فوتبال مد نظر خودمان را بازی کنیم. ما به دنبال نتیجه‌گیری هستیم و باید این کار را در میدان مسابقه نشان دهیم. ما توجهی به این مسائل نداریم و سعی می‌کنیم اتحاد درونی تیم را حفظ کنیم.

ما مشکلاتی داریم که بازیکنان به آن اشاره کرده‌اند. خواسته‌ام از مسئولان باشگاه استقلال این است که هرچه زودتر مشکلاتی که وجود دارد را برطرف کنند تا ذهن بازیکنان هم درگیر این مسائل نباشد تا خدای ناکرده حرفی بزنند که به مذاق مسئولان خوش نیاید. البته این دوران می‌گذرد و شرایط استقلال بهتر خواهد شد.

به زودی باید با سپاهان بازی کنید. تیمی که اکنون مهم‌ترین تعقیب‌کننده شما محسوب می‌شود. چه برنامه‌ای برای این تیم دارید؟

سپاهان همیشه یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران بوده و حضورش در میان مدعیان نشان می‌دهد این تیم در لیگ بیستم با برنامه وارد شده است. ما بازی سختی مقابل این تیم داریم اما به دنبال کسب بهترین نتیجه ممکن هستیم تا در صدر جدول باقی بمانیم. می‌خواهیم صدرنشینی خودمان را حفظ کنیم. امیدوارم با ارائه یک بازی حساب شده امتیاز لازم را هم از سپاهان بگیریم و جایگاه‌مان را در صدر جدول محکم کنیم.

درباره حواشی اخیر صحبتی مانده؟

هواداران ما باهوش باشند و گول برخی جریان‌سازی‌ها رانخورند. ما از این همه حاشیه خسته شدیم و نمی‌دانیم چرا برخی دست از سراستقلال برنمی‌دارند. اما باید با نتایج خوب پاسخ آن‌ها را بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.