سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در ۱۱بهمن ۹۹بستری داشتیم و در ۲۰بهمن این آمار ۱۵۵نفر است؛ یعنی شکنندگی داشته‌ایم و این روند افزایش خواهد داشت اگر مردم همکاری نکنند و دچار مشکلاتی می‌شویم.

عادی‌انگاری کرونا در خراسان رضوی دردسرساز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی نبی‌پور ظهر امروز  در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد در محل سالن کوثر دانشگاه علوم پزشکی گناباد اظهار داشت: با طرح تحول سلامت زیرساخت‌ها جهش داشت که امروز در مبارزه کرونا اثرات آن را می‌بینیم که نمونه آن بیمارستان علامه بهلول در گناباد است.  

وی افزود: اگر در مدیریت کرونا موفق بوده‌ایم در اصل مردم بودند و طرح‌هایی که از سوی مقام معظم رهبری شکل گرفت و تلاش‌هایی که خیرین کردند باعث شد نتایج خوبی داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: عادی انگاری نباید صورت گیرد؛ در ۱۱ بهمن ۹۹ بستری داشتیم در ۲۰ بهمن این آمار ۱۵۵ نفر است یعنی شکنندگی داشته‌ایم و این روند افزایش خواهد داشت اگر مردم همکاری نکنند و دچار مشکلاتی می‌شویم.

نبی پور اذعان کرد: مردم نباید عادی انگاری کنند زیرا براساس اعلام متخصصان این بیماری ۴ سال با ما خواهد بود بلکه باید سبک زندگی خود را تعریف کنیم.  

وی تاکید کرد: همراهی مردم و مسئولان خراسان رضوی در این ایام سبب شد تا آسیب‌های اجتماعی را پشت سر بگذاریم؛  موضوع معیشت در کنار تلاش دولت نظارت جدی مسئولان را می‌طلبد؛ منتقدین دولت نقد را انجام دهند ولی سیاه نمایی و تخریب نکنند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.