رئیس جمهور گفت: من یک زمانی گفتم آمریکا جلوی آب را گرفت اما بعضی نفهمیدند. برجام یکی از مسیرهایش این بود که راه‌ها را باز کرد. خیلی از سدهایی که ساخته می شود حاصل برجام است.

روحانی: بسیاری از سدهایی که ساخته می شود حاصل برجام است

قدس آنلاین: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های ملی آب و برق از طریق ویدیو کنفرانس بیان داشت: یکی از مطالبات و دغدغه‌های مردم واکسیناسیون بود و کار  خوبی وزیر بهداشت کردند که این واکسیناسیون را از فرزند جوان و دانشجوی خودشان آغاز کردند تا مردم بدانند که اگر اقدامی در زمینه کووید می شود همه بر مبنای برنامه‌های حساب شده و تخصصی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه جان و سلامت مردم بسیار مهم است، تصریح کرد: همه مسئولین کشور آماده هستند هر کجایی که احساس دغدغه‌ و خطری می‌شود پیشگام باشند تا اطمینان حاصل شود برنامه‌ای بی حساب و بدون مطالعه برای مردم در نظر گرفته نشده است.

روحانی گفت: من تعجب می‌کنم این خارج نشینان از امروز به بعد چی دارند که بگویند؛ مدت زیادی بود که می‌گفتند چند کشور واکسیناسیون را شروع کرده‌اند، چرا ایران شروع نکرده است. حالا که امروز شروع کردیم آن بندگان خدا چه می‌گویند، دو مرتبه باید بروند یک چیز دیگری را شروع کنند و فریادشان با یک بهانه دیگری شروع شود.  

وی اضافه کرد: آن‌ها خیالشان راحت باشد مردم ما مردم بزرگی هستند. مسئولین کشور منتخبین مردم هستند، به عنوان خادمین این سرزمین هستند همه اقدامات لازمی که در توان داریم، انجام می‌دهیم.  

روحانی افزود: من یکبار دیگر هم گفته‌ام که ما با دست بسته شنا می‌کنیم و دنیا با دست باز شنا می‌کند. اینها ما را در یک جنگ اقتصادی در این سه سال برده‌اند اما علی رغم اینکه دست ما بسته است اما از دیگران عقب نخواهیم ماند، آنهم به برکت خداوند و همت و فداکاری مردم ما بوده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: دوم افتتاح بزرگی که داشتیم در زمینه آب بود. مردم عزیز بدانند در طول ۴۲ سال گذشته ۱۰ برابر رژیم گذشته، سد سازی شده است.  

وی تصریح کرد: امروز دولت تدبیر و امید به افتتاح پنجاهمین سد رسید. پنجاه سد به افتتاح رسیده است و تا پایان دولت به ۵۷ سد می‌رسد و این در شرایط تحریم بوده است که اگر تحریم نبودیم چه اتفاقی می‌افتاد.

رئیس جمهور اظهار داشت: من یک زمانی گفتم آمریکا جلوی آب را گرفت اما بعضی نفهمیدند. برجام یکی از مسیرهایش این بود که راه‌ها را باز کرد. خیلی از سدهایی که ساخته می شود حاصل برجام است.

روحانی تاکید کرد: دلم می‌خواهد کسانی که در صحنه تبلیغات حرف می‌زنند درست حرف بزنند و همه جوانب را ببینند. کار بسیار بزرگی این پویش الف ـ ب ـ ایران انجام داد.  

وی ادامه داد: ورزش خیلی مهم است البته شاید یک چیز لاکچری به نظر برسد اما ورزش یعنی سلامتی و در مسابقات جهانی هم یعنی غرور ملی.  

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.