۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
کد خبر: 739506

قدس آنلاین: جمهوری اسلامی ایران با برگزاری جشن 42 سالگی خود، تبدیل به درختی تنومند شده است که دیگر بادها و طوفان‌های حوادث نمی‌تواند خدشه‌ای به استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران وارد کند. 42 سال مقاومت و ایستادگی رمز اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. دشمنان اسلام در این مدت با تمام توان سعی کردند که انقلاب اسلامی را به زمین بزنند، ولی مردم ایران به رهبری رهبرانی الهی توانستند در مقابل آنها ایستادگی کرده و همه نقشه‌های آنها را نیست و نابود کنند.

امروز جمهوری اسلامی ایران، محدود به مرزهای اهورایی ایران نیست، بلکه مرزهای ایران همه جهان را فتح کرده است. امروز پرچم ایران در ونزوئلا و در کنار گوش آمریکا بر افراشته شده و نفت‌کش‌های جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی با قدرت عبور می‌کنند و آمریکا با آن عظمت پوشالی خود، جرأت تعرض به کشتی‌های جمهوری اسلامی ایران را ندارد. امروز پرجم جمهوری اسلامی ایران در هندوستان و اندونزی و بسیاری از کشورهای دیگر با احترام برافراشته می‌شود و نخبگان جهان اسلام با دید احترام به جمهوری اسلامی ایران نگاه می‌کنند.

امروز جهان اسلام با احترام خاصی به ایران نگاه می‌کند و بر این باور است که تنها کشوری که در مقابل استکبار ایستاده است، جمهوری اسلامی ایران است. دکتر محمد تیجاتی مؤلف کتاب «آنگاه هدایت شدم» می‌گوید: «ما در تونس در خفقان بودیم، کتب شیعی ممنوع بود، کتاب‌های من قدغن بود و این ممنوعیت از ناحیه وهابیت انجام می‌گرفت؛ به‌طوری که وزیر کشور وقت تونس به صراحت به من گفت: کتاب تو را ممنوع کردیم چراکه در آن به مذهب وهابیت تعرض شده و ما نمی‌خواهیم به‌خاطر تو روابطمان با عربستان تحت‌الشعاع  قرار بگیرد. به همین دلیل در تونس بسیاری با من دشمن بودند. اما هنگامی که حزب‌الله لبنان بر اسرائیل پیروز شد، از من عذرخواهی کردند و بیان داشتند که گویی قرآن، هم‌اکنون نازل شده است؛ زیرا قرآن می‌فرماید: «و لینصرنّ الله من ینصره» آن‌ها می‌گفتند خداوند به این دلیل حزب‌الله را یاری کرد که این گروه بر حق و حقیقت است. شصت سال اعراب و سایر مسلمانان نتوانستند رژیم صهیونیستی را شکست دهند، اما حزب‌الله با نیروی ایمان و بدون تانک و هواپیما بر رژیم صهیونیستی غالب آمد. حزب‌الله نه تنها بر صهیونیست‌ها بلکه بر آمریکا و نظام سلطه و حتی برخی کشورهای عربی فائق شد».

42سال قبل، جمهوری اسلامی شعار مرگ بر آمریکا را وارد ادبیات سیاسی جهان اسلام کرد. در زمانی که هیچ کسی جرأت نمی‌کرد شعار مرگ بر آمریکا بدهد، جهوری اسلام ایران با پشتوانه رهبران الهی، شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل با صدای بلند به جهانیان اعلام کرد و پرچم آمریکا را به آتش کشید و اکنون ادبیات جمهوری اسلامی ایران، جهانی شده است و شعار مرگ بر آمریکا در بسیاری از کشورها تنین انداز است. اکنون در ده‌ها کشور، پرچم آمریکا به آتش کشیده می‌شود و حتی در این اواخر، مردم آمریکا نیز پرچم خود را به آتش کشیدند که این نشان‌دهنده نفوذ و پیروزی جمهوری اسلامی ایران است.

ایران اسلامی در سال 1357 ابتدا آمریکا را از کشور بیرون کرد و اکنون در حال بیرون کردن آمریکا از کل منطقه است. امروز آمریکا در عراق و لبنان و سوریه و افغانستان و یمن احساس آسایش نمی‌کند. امروز مرزهای ایران به پشت مرزهای رژیم جنایت کار صهیونیست رسیده است و اسرائیل در مرزهای خود محاصره شده است. این مهمترین خدمت جمهوری اسلامی ایران به جهان اسلام و اهل سنت بود. ایران به مسلمانان سنی آموخت که می توان در برابر کشورهای مستکبر ایستاد. حمایت از حماس و مسلمانان سنی فلسطین به اهل سنت فهماند که ایران اسلامی در صدد گسترش تشیع نیست؛ هر چند برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس درصدد هستند که با تبلیغات فزاینده چنین وانمود کنند؛ اما مسلمانان متفکر جهان اسلام به خوبی حقایق را درک می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.