رئیس قوه قضاییه گفت: دشمن ۴۰ سال توطئه کرد و تمام توطئه‌های او نقشه بر آب شد و نتوانست و به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای دشمن خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم.

 دشمن بسیار تلاش کرد که نظام اسلامی تشکیل نشود و نتوانست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، رئیس قوه قضائیه در جمع علما، سفرای خارجی مقیم عراق، فرهیختگان و نخبگان جامعه عراقی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن هشت سال با تحریک صدام و صدامیان جنگ را بر مردم عراق و ایران تحمیل کرد و نتوانست. کودتاها و توطئه‌ها و فتنه‌های بسیاری را برنامه ریزی کرد و نتوانست. بسیاری از فتنه‌ها را علیه این انقلاب نوپا برای اینکه این انقلاب و نظام شکل نگیرد برانگیخت و نتوانست.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه دشمن بسیار تلاش کرد که نظام اسلامی تشکیل نشود و نتوانست، ادامه داد: در دهه دوم تلاش کرد انقلاب اسلامی تثبیت نشود و نتوانست در دهه سوم تلاش کرد انقلاب و پیام انقلاب توسعه به ملت‌ها و کشورهای دیگر نکند و نتوانست.

رئیس قوه قضاییه گفت: دشمن ۴۰ سال توطئه کرد و تمام توطئه‌های او نقشه بر آب شد و نتوانست و به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای دشمن خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم.

آیت الله رئیسی درباره توطئه جدید در منطقه گفت: با فتنه صهیونیست‌ها با سلاح و امکانات آمریکایی‌ها و با پول سعودی‌ها و  نقشه‌های بسیاری که کشیدند، گروه‌های تکفیری را به جان مردم مسلمان در این منطقه انداختند، خون‌ها ریختند، جنایت‌ها کردند خانه‌ها ویران کردند.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: جریان داعش، جریان دست ساخته آمریکایی‌ها است. رسما خانم کلینتون در پشت دوربین در مقابل چشم و دیدگان همه دنیا اعلام کرد داعش را ما تشکیل دادیم و مجهز کردیم و به جان مردم مسلمان انداختیم و این اعتراف استکبار جهانی و آمریکاست.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: گروه‌های تکفیری را با عنوان دولت اسلامی و با آرم جعلی «لا اله الا الله» به جان مردم مسلمان انداختند. دشمن خواست ولی نتوانست، چون ملت مسلمان عراق، ایران و ملت‌های مسلمان در منطقه آگاه و بیدار شده بودند، توطئه دشمن را شناخت و گول شعارهای داعش و داعشی‌ها را نخورد. فهمید این جنس کار جنس کار صهیونیستی و اسرائیلی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.