پرسپولیس توانست در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ، مس رفسنجان را شکست دهد و به رده سوم جدول برسد.

باز هم دقیقه ۵۱، باز هم سید جلال حسینی

قدس آنلاین: در این دیدار که به داوری حمید حاج‌ملک باکمک‌ مهدی الوندی و عسگر محمدی برگزار شد، پرسپولیس در بیشتر دقایق بازی مالک میدان بود اما مانند بازی های اخیر خود، در زدن گل موفق نبود. 

باز هم مانند بازی با تراکتور، کاپتان سید جلال حسینی در همان دقیقه‌ای که در بازی قبل گل زده بود، نجات بخش تیمش شد. سانتر بدون نقص امید عالیشاه از روی کرنر سمت راست زمین به مقابل تیرک دوم را سیدجلال حسینی بالاتر از مدافعان مس با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

به جز این گل، پرسپولیس که در این بازی هم سیاه پوشیده بود، در دقایق ۷ توسط امید عالیشاه، ۱۹ توسط نعمتی، ۳۹ بازهم امید عالیشاه، ۴۵ توسط احسان پهلوان،  ۵۰ توسط سیامک نعمتی ،  ۶۷ توسط وحید امیری و ۸۰ بازهم سیامک نعمتی فرصت های بسیار خوبی برای گل زدن داشت که همگی به هدر رفت.

صحنه حساس دیگر در این بازی اخراج محمدحسین کریم‌زاده در دقیقه ۷۶ دقایقی بعد از حضور در زمین بود. این بازیکن پس از ورود به زمین، با دو خطای جدی، دو کارت زرد پی در پی گرفت و اخراج شد.

با این پیروزی، پرسپولیس به رده سوم جدول صعود کرد و دیدار روز شنبه استقلال و سپاهان در اصفهان برای تعیین قهرمان نیم فصل حساسیت مضاعفی پیدا کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.