فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: انقلاب اسلامی با ویژگی‌های اسلامیت، نفوذ و قدرت معنوی، وحدت تمام آحاد ملت، ایثار و شهادت طلبی مردم، استقلال‌طلبی، آزادی خواهی، سازش ناپذیری و عدم وابستگی به سایر کشورها روحیه عزت و خودکفایی را در تمام ملت‌های مظلوم جهان تقویت کرده است.

انقلاب اسلامی روحیه عزت را در همه ملتهای مظلوم جهان تقویت کرد

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ ستاد رضا آذریان در پیام خود به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران با خواست و اراده خود که متکی بر مکتب و آرمان‌های ملی و مذهبی ما بود انقلابی را با رهبری امام راحل‌ (ره) به پیروزی رساند که امروز با صلابت و اقتدار به چهل و دومین سالگرد پیروزی خود رسیده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز به قدرتی مستقل و قدرتمند تبدیل شده که امنیت و ثبات خود را با اتکا به جوانان انقلابی و مردم خود در منطقه حفظ کرده است. در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب، کشورهای بیگانه با روش‌های مختلفی از جمله تهاجم نظامی و فرهنگی و اقتصادی برای مقابله جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند اما ملت ما تحت هدایت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از تمامی مشکلات عبور کرد.

او اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ارتشی مردمی و آزادی‌خواه از همان ابتدا در کنار مردم قرار داشت و در طول تمامی این سال‌ها همواره در پاسداری و دفاع از آرمان انقلاب و اسلام پیش قدم بوده است و امروز به برکت انقلاب اسلامی، ارتشی که وابستگی زیادی به سایر کشورها داشت خود کفا شده و در تولید سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی یکی از قدرت‌های منطقه است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.