آئین گرامیداشت ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از صبح امروز در قالبی متفاوت و به شکل رژه موتوری و خودرویی ساعت ۹ در مشهد آغاز شد.

آئین گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، امسال بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس همه گیر کرونا، هیچ گونه تجمع و راهپیمایی به مناسبت ۲۲ بهمن در کشور برگزار نشد و حرکت با خودروهای شخصی در مسیرهای از پیش تعیین شده و فعالیت در فضای مجازی جایگزین آئینها و راهپیمایی‌های سراسری سالهای قبل شد.

این مراسم متفاوت در مشهد با حضور حدود ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف و جانمایی همین تعداد صندلی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سایر شیوه نامه های بهداشتی از میدان بیت المقدس آغاز شد.

این آیین ملی پس از قرائت قرآن و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و با حضور استاندار خراسان رضوی و سایر مقامات اجرایی و نظامی و رژه یگانهای موتور سوار نیروی انتظامی و بسیج آغاز شد.

آغاز ورود خودروها و رژه موتوری به این مراسم از انتهای خیابان امام رضا (ع)،  پایانه مسافربری مشهد، بلوار جمهوری اسلامی و خیابان خرمشهر مشخص شده است.

همچنین علاوه بر جمعیت مردمی حاضر در مراسم بیش از ۳۰۰ موتورسیکلت از یگانهای موتوری نیروی انتظامی و بسیج در مراسم به حرکت در آمدند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.