رئیس سازمان اطلاعات سپاه اخراج آمریکا از منطقه را یکی از راهبردهای قطعی جبهه مقاومت دانست و گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آنها از انتقام سخت دلبستگان جبهه مقاومت سخت به هراس افتاده‌اند.

 برای برقراری امنیت مردم کشور، یک لحظه از پا ننشسته‌ایم

قدس آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح دستاوردهای ایستادگی و ایثار ملت ایران پرداخت و گفت: ایام الله  دهه فجر به ما آموخت اگر ملتی مومن، تحت زعامت رهبری بصیر و مقتدر حرکت کند، نصرت الهی پاداش آن خواهد بود و سنگرهای به ظاهر فتح ناشدنی، به تسخیر در می آیند و فشار حداکثری دشمن با استقامت مردم شکست خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: این روزها شاهدیم محدودیت های کرونایی، نتوانسته تاثیری بر دلدادگی و حرارت انقلابی مردم عزیز برای گرامیداشت انقلاب اسلامی داشته باشد. مردم در فضاهای حقیقی و مجازی به هر طریقی وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اسلامی نشان می دهند و ما قدردان این حضور پرشور و باشکوه هستیم.
 
رئیس سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به نقش امدادهای الهی و تاثیر جانفشانی های شهدای انقلاب در فتح خاکریزهای دشمن تصریح کردند: مکتب مقاومت و منش شهدایی مانند سردار عزیز شهید حاج قاسم سلیمانی به ما آموخت در صحنه ی نبرد باید زندگی کنیم و در زندگی بجنگیم. او به ما آموخت چگونه به هدف خود مومن باشیم و دشمن را تسلیم اراده خود نماییم.

وی با تشریح شکست های راهبردی دشمن در برابر ملت ایران افزود: نقشه ها و طراحیهای دشمن برای ما آشکار است. آمریکاییها در صدد تهی سازی جمهوری اسلامی ایران از قدرت بودند، اما قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران بر محاسبات آنها غلبه کرد. مردم و مسئولین همه متفق‌القول هستند که آمریکا غیرقابل اعتماد است. دست چدنی آمریکا علیرغم خوش خیالی بعضیها، خیلی زود نمایان شد و همه دیدند که جاده ی آمریکایی سازش، بن بست است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب، اخراج آمریکا از منطقه را یکی از راهبردهای قطعی جبهه مقاومت دانست و تاکید کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آنها از انتقام سخت دلبستگان جبهه مقاومت سخت به هراس افتاده‌اند و ما به آنها می گوییم از این ترس بمیرید. آنها در این منطقه دیگر روی خوش نخواهند دید و تا فرصت هست با پای خودشان بروند. حکام سازشکار منطقه نیز باید از سرنوشتی که در انتظار نظامیان تروریست آمریکایی است درس عبرت بگیرند و خود را بیش از این در معرض خشم انقلابی ملت‌های مسلمان قرار ندهند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه، با اشاره به اینکه جهان در حال مشاهده افول مفتضحانه آمریکا است تصریح کرد: اوضاع آمریکا در همه حوزه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی تماشایی تر از همیشه خواهد بود. ما خودمان را برای عصر پساآمریکا و نقش آفرینی بیشتر در این دوره آماده می کنیم.
 
حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب  آمادگی های همه جانبه دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمنان را انکارناپذیر توصیف و تصریح کرد: دستگاه های اطلاعاتی نظام، مجرب تر از گذشته شده اند. ما در مقابله با فتنه ها و فسادهای داخلی و در برابر خباثت های منطقه ای ورزیده شده ایم. ما در یک جنگ اطلاعاتی و امنیتی چند لایه هستیم و دستگاه های اطلاعاتی به پشتیبانی و حمایت این مردم عزیز دلگرمند. در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، هسته های اطلاعات مردمی تهدیدها را پس زده اند و به پشتوانه همین تکیه گاه، ان شاالله سیطره اطلاعاتی خود را بر دشمن گسترش می دهیم و راه نفوذ آنها را خواهیم بست.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در پایان تاکید کرد: ما میداندار تهاجم علیه دشمن هستیم. دستگاه اطلاعاتی نظام در مقابله با شبکه ها و عناصر نفوذی، شدت عمل به خرج داده و همکاری خوبی با سرویس های همراه منطقه ای و بین المللی برای تأمین امنیت داخلی و منطقه ای دارد. ما برای برقراری امنیت مردم کشورمان، یک لحظه از پا ننشسته ایم و در این آوردگاه امنیتی، به وعده نصرت الهی اطمینان داریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.