همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی آئین افتتاحیه نخستین یادواره «شهدای دانش آموز» در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

آئین افتتاحیه نخستین یادواره «شهدای دانش آموز» در حرم مطهر رضوی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن نخستین یادواره شهدای دانش آموز با عنوان «سرباز ولایت، همکلاسی آسمانی» یادبود ۷۲ شهید معلم و دانش آموز آموزش و پرورش ناحیه ۳ آموزش و پرورش مشهد با محوریت سردار دل ها؛ شهید حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: این یادواره با مشارکت و همکاری اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی، مرکز قرآن کریم این آستان مقدس و اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و با موضوع «شهدا اندیشه های آسمانی»، «سردار سلیمانی سرباز ولایت و محور مقاومت» و «شهدا فرهنگ ارزشی احسان در جامعه» برگزار می شود.
وی ابراز کرد: علاقه مندان به شرکت در این یادواره می توانند آثار خود را در قالب دل نوشته، خاطره نویسی، شعر و داستان، سرود انقلابی، راویتگری و نمایش رادیویی، خوشنویسی و طراحی، مجسمه سازی، نقاشی، چاووشی خوانی، معرق و منبت، شهید پژوهی، ‌سرگذشت پژوهی، مقاله نویسی و تالیف کتاب به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی مهلت ارسال آثار را تا پانزدهم اسفند ماه سال جاری و از طریق بستر فضای مجازی شاد و سایت ایران پرورشی به آدرس iranparvareshi.ir از طریق مدارس ناحیه ۳ مشهد عنوان کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.